• Pamiršai slaptažodį?

Sėkminga įmonių ateitis, kurios priežastis – komunikacijos specialistai

Photo by rawpixel on Unsplash

Sparčiai besikeičiantis informacinis pasaulis daro įtaką žmonių gyvenimo pokyčiams. Dėl to iš mūsų pradedama reikalauti naujų žinių ar net specifinių mokėjimų. Priešingu atveju pasijuntame „už borto ribų“. Todėl vykdant komunikaciją reikia mokėti nustebinti vizualia priemone, negirdėta informacija ar komunikacijos būdais.

Bėgant metams įmonės bei įstaigos pradeda įsisavinti, kad sklandi komunikacija be gero specialisto – nieko verta. Iš tiesų, tai didelis bei sunkus darbas, kuriame menkiausia klaida gali kainuoti gero vardo praradimą. Bet ar siekiant būti geru komunikacijos specialisu būtina lyderistės savybė? „Komunikacija yra tarsi jungtis, siejanti organizaciją su likusiu pasauliu. Tam, kad ši jungtis būtų stabili, leistų organizacijai tinkamai reaguoti ir įsilieti į nuolat kintančią aplinką, komunikacija turi būti įsipynusi į pačią organizacijos šerdį, jos DNR, strateginę kryptį ir valdymo branduolį. Norėdami to pasiekti, komunikacijos profesionalai turi demonstruoti lyderystę, be kurios komunikacijos sektoriui bus vis sudėtingiau padėti verslui ir kitoms organizacijoms siekti sėkmės“– teigia Lietuvos komunikacijos asociacijos pirmininkė Lina Jakučionienė. Tai kaip tada galėtume vertinti įmonės „Maxima“ ryšių su visuomene specialistus, kurie 2018 metais naujienlaiškyje pasveikino klientus su Lietuvos Nepriklausomybės atkūrimo diena!? Galvoji ir kas čia blogai ? Ogi reklamoje įvardinta data buvo ne vasario 16-oji, o vasario 17-oji. Netleistina klaida, bet dar labiau neatleistinas komunikacijos specialistų sprendimas. 4 valandos tylos. Galvoji mažai ar daug? Geras komunikacijos specialistas turi veikti žaibiškai ir čia nėra žodžio „palauk“. 4 valandos tylos yra per didelė prabanga tokiai klaidai ištaisyti.

Photo: Facebook/Prekybos centrų perliukai

Iš tikrųjų, komunikacija galima įvardinti kaip meną, kuris pilnas spalvų, kampų bei įvairiausių minčių, bet tai menas, kuri reguliuoji tik pats tu. Jis gali susidėti iš įvairiausių dalykų, tokių kaip: akimirkų, prisiminimų, vertybių ir t.t.  Šie trys dalykai vienija žmones tarpusavyje ir būtent tai gali būti galingas komunikacijos ginklas. Puikus pavyzdys viena didžiausių pasaulyje baldų ir prekių namams pardavimo tinklas „Ikea“. Būtent ši įmonė ekspozicinių kambarių scenarijui naudojo nuotraukas, kurios buvo sukurtos  darbuotojų ar net paimtos iš „Ikea“ archyvų. Pagrindinis šios idėjos tiklas – sukurti jaukią namų atmosferą ir taip sukurti ryšį su klientu. O ar tu kada nors susimąstei apie nuotraukos istoriją rėmeliuose? Kitas, bet ne ką prastesnis, pavyzdys vokiško kapitalo bendrovė „Layher Baltic“. Galima drąsiai teigti, kad bendrovėje vyrauja vertybė, kuri visiems akivaizdžiai matoma. Tikriausiai dabar galvoji ar čia tiesiogiai reikėtų suprasti? Tikrai taip! Jau nebe pirmus metus bendrovė prie savo biuro ir logistikos centro Salininkuose pastatė įspūdingą pastolių konstrukciją su užrašu „Laikas gįžti namo“. Šį užrašą gali matyti visi į Vilnių atskrendantis lėktuvų keleviai, kadangi šalia „Layher Baltic“ bendrovės yra tarptautinio Vilniaus oro uosto pakilimo ir nusileidimo takas, todėl užrašas yra gerai matomas pro lėktuvų iliminatorius.

Nuotraukos autorius: Agnė Nejaglovaitė

Iš tikrųjų, tai nėra pirmas toks bendrovės projektas. Pirmoji konstrukcija iš trijų raidžių LTU buvo sumontuota Olimpinių žaidinių išvakrėse, bendrovei švenčiant 10-metį, buvo pastatyta LAYHER 10 konstrukcija, o Valstybės dienos proga sumontuota konstrukcija LIETUVA tapo dovana Lietuvai. Šie pavyzdžiai puikiai parodo kaip iš paprastų dalykų gimsta puikus komunikacijos bei rinkodaros projektas.

  Kartais netikėtos idėjos gali išaugti į genealų planą apie kurį skambės visi socialiniai tinklai. Tačiau nereikia pamiršti, kad viskas labai greitai keičiasi ir per vieną dieną viskas gali pasikeisti. Būtent todėl yra svarbu sekti įmonių projektus ir žinoti apie naujausias tendencijas. Juk tai yra vienas iš raktų į sėkmę, kadangi tai gali padėti primti puikų sprendimą,  suvaldyti krizinę situaciją ir užtikrinti visai kitokį įmonės lygį.

Rengiant šį straipsnį buvo remtasi šiais informacijos šaltiniais:

  1. Sputnik Lietuva: Baltijos naujienos
  2. Naujienų portalas – Delfi
  3. Beata Grebliauskienė ir Nijolė Večkienė „Komunikacinė kompetencija“
  4. Naujienų portalas – Statybų naujienos
  5. Naujienų portalas – Verslo žinios
Autorius
Agnė Nejaglovaitė
Žiūrėti visas naujienas
Palikti komentarą

Autorius Agnė Nejaglovaitė
KOMUNIKACIJA kitaip

Instagram

Instagram has returned empty data. Please authorize your Instagram account in the plugin settings .

Inverted widget

Turn on the „Inverted background“ option for any widget, to get an alternative styling like this.

Accent widget

Turn on the „Accent background“ option for any widget, to get an alternative styling like this.

Elena Baranauskaite

Advertisement

Small ads

Flickr

  • Einkaufswagen Kid
  • Maritta (take 3)
  • Puzzling
  • Maritta (take #2)
  • Maritta (take 2)
  • Palettes
  • Cecy
  • Paola paloma
  • Normal-a-normal

ThemeForest