• Pamiršai slaptažodį?

Ko reikia, kad tavo „Instagramas“ sužibėtų kitomis spalvomis?

http://komunikacijakitaip.lt/wp-content/uploads/2019/01/logo.jpg
„Instagram“ logotipas. Nuotr. KokoLevel Blog

Paskutiniu metu „Instagram“ tampa viena iš populiariausių socialinių tinklų programėlių. Bendras mėnesinių aktyvių „Instagram“ naudotojų skaičius yra 1 milijardas ir šis skaičius nestovi vietoje. Ši platforma kiekvieną dieną pritraukia vis daugiau naujų vartotojų, nesustoja augti ir tobulėti. Programėlė ne tik mums per istorija (Angl. „story“) leidžia prisiliesti prie didžiausių Lietuvos ir pasaulio žvaigždžių ir gyvenamo jų gyvenimo, bet suteikia galimybę patiems užsidirbti, populiarinti savo įmonę, o kartais ir tapti žvaigždėmis ar dar kitaip vadinamais nuomonės formuotojais – „influenceriais“. Tad ko gi reikia, kad tavo paties arba įmonės „Instagram“ profilis sužibėtų?

Pirmas patarimas: sugalvokite tikslą bei kaip norite, kad jus identifikuotų

Visų pirma nuspręskite, ko sieksite naudojantis „Instagram“ tinklu – gal tiesiog norite šios paskyros, nes tai dabar madinga, o gal sieksite išpopuliarinti savo paskyrą ir surinkti kuo daugiau sekėjų, o galbūt mėginsite populiarinti savo įmonę: demonstruosite teikiamas paslaugas ir produktus. Taip apibrėšite komunikacijos lauką ir taip išskirsite aktualiausias temas savo tikslinei auditorijai. Puikus viso to pavyzdys yra vyrų kosmetika „Old spice“, kuri yra pasirinkusi savo reklamas atlikti su gamtos motyvais, raumeningais, labai garsiai rėkiančiais vyrais, kad jų tikslinė auditorija suvoktų, kad būtent tai yra tikras vyras ir toks turi būti jo kvapas.  

Dar vienas pavyzdys tai energetinių gėrimu gigantas „Red Bull“, kuris nuolat remia ekstremalų sportą ir tokia žinute siunčia savo šūkį, kad „Red Bull“ suteikia sparnus. Šios kompanijos naudoja nuoseklią komunikacijos liniją ir taip reklamuoja ir populiarina savo produktus. Tokiu būdu jie savo įrašuose parodo kaip norėtų, kad juos identifikuotų žmonės. Taigi, sugalvoję savo tikslą, nepamirškite sugalvoti, kaip norėtumėte, kad jus jūsų potencialūs klientai bei, galbūt, būsimi partneriai ir akcininkai identifikuotų.

Antras patarimas: kurkite „Instagram“ istorijas

Kurkite „Instagram“ istorijas (Angl. „Instagram stories“). Taip savo sekėjus supažindinsite su savo gyvenimu, buitimi, parodysite save be jokių filtru ir taip pasirodysite koks nuoširdus ir paprastas esate, o jeigu dar kažką įdomaus sugalvosite ar padarysite, padidinsite ir sekėjų skaičių. Ne išimtis ir jeigu kursite istorijas (Angl. „stories“) savo verslo puslapiui, galite dalintis akimirkomis iš organizacijos gyvenimo, fotografuoti įmonės vidų, darbuotojus, taip užmegsite kur kas glaudesnį ryšį su savo klientais. O ir pats Karolis Rimkus „Instagram“ komunikacijos specialistas bei socialinių tinklų rinkodaros įmonės „Caption“ įkūrėjas sako: „Pradėjęs dirbti su vienu klientu, pasiūliau jam kurti ne tik įrašus, bet ir „Stories“. Dabar jas kasdien peržiūri po 30% kliento sekėjų, o pačių sekėjų augimas pagreitėjo 70%. „Stories“ kūrimas reikalauja nemažų papildomų resursų, tačiau jei rūpi efektyvumas ir spartus augimas, „Stories“ gali apčiuopiamai prie to prisidėti.“ Ir su šia mintimi daug kas sutiks, nes tai suartina jus su jūsų sekėjais, klientais, taip susikuria bendruomeniškumo jausmas ir suvokimas, kad jūs irgi tokie patys paprasti žmonės.

Trečias patarimas:  kurkite kažką naujo

Ir turbūt vienas iš sunkiausių dalykų yra tai, jog turi kurti kažką naujo, kas sudomintų ir patrauktų visų dėmesį. Laura Aleksandravičė „Influenceriai.lt“ įkūrėja sako: „ Dažniausiai didžiausio pasisekimo sulaukia tie „influenceriai“, kurie savo veiklos pradžioje negalvoja apie veiklos monetizavimą, o tiesiog kuria autentišką turinį ir kūrybiškai dalijasi savo aistra socialiniuose tinkluose.“ Viso to pavyzdys Naglis Bierancas jis labai greitai tapo vienu žinomiausiu Lietuvos nuomonės formuotoju (Angl.„influeceriu“), nors tai nėra sektinas pavyzdys, tačiau jis išgarsėjo sugalvojęs kažką naujo, jo sekėjų rinkimo pradžia buvo grįsta eksperimentais. Jis sukūrė laidos 24 valandos parodija, kuri sulaukė labai didelio pasisekimo jaunimo tarpe, sukūrė skiltį Naglimanto virtuvėlė, kurioje gamina maistą. Vaikiną daug kas pradėjo sekti ne tik dėl šios parodijos, bet dėl to, kad jis yra labai atviras ir nuoširdus, nebijo parodyti savo gyvenimo, kalbėti apie opias Lietuvos problemas, tokias kaip homofobija, o dar ir įkvepia žmones nekreipti dėmesio ką apie juos kalba kiti bei skatina žmones nebijoti pripažinti, kad tu esi kitoks, nes būti kitokiam nėra nieko blogo.

Taigi jeigu nori išsiskirti iš kitų, tapti populiarus, turi atrasti kažką naujo, kad pritrauktum kuo daugiau žmonių. Nebijok eksperimentuoti, gal sugalvosi rašyti tekstus atbulai, o gal turi kažkokį talentą, kurį gali pademonstruoti. Tad išgalvok kažką naujo ir būk tikru mokslininku, atrask tai, kas tau tiks ir patiks tavo sekėjams bei padės pritraukti dar daugiau naujų sekėjų.

Autorius
Deimantė Drėgvaitė
Žiūrėti visas naujienas
Palikti komentarą

Autorius Deimantė Drėgvaitė
KOMUNIKACIJA kitaip

Instagram

Instagram has returned empty data. Please authorize your Instagram account in the plugin settings .

Inverted widget

Turn on the „Inverted background“ option for any widget, to get an alternative styling like this.

Accent widget

Turn on the „Accent background“ option for any widget, to get an alternative styling like this.

Elena Baranauskaite

Advertisement

Small ads

Flickr

  • Coco
  • Orchid
  • Anne Robbins (Kuratorin der Austellung "Paris 1874 Inventer l'Impressionnisme" Musée d'Orsay, Paris)
  • Label
  • Outside
  • Balcony
  • Julien Quentin (piano) & Yamen Saadi (violon) playing Gabriel Fauré
  • Anne Robbins (Kuratorin der Austellung "Paris 1874 Inventer l'Impressionnisme" Musée d'Orsay, Paris)
  • Bird of Paradise

ThemeForest