• Pamiršai slaptažodį?

Vidinė komunikacija- verslo pamatas

Two businessman shaking hands

Blogas bendravimas yra atsakingas dėl tiek daug didelių verslo nesėkmių. Iš „Nokia“ sugebėjo atsilikti nuo „smartfon“ tendencijos, iki British Petroleum susidūrusią su PR katastrofa . Daugeliu atvejų klaidos nėra susijusios su tuo, koks asmuo yra „kvalifikuotas“. Tai yra paprastas komunikacijos trūkumas.

Taigi, jei kada nors susidūrėte su savo komandos prastais rezultatais, nes kai kuriems jūsų darbuotojams sunku efektyviai bendrauti, tada skaitykite toliau – šiandien analizuosime galimas problemas pagal verslo psichologo Simon Kilpatrick interviu, jis siūlo praktinius patarimus , kaip padėti darbuotojui pagerinti bendravimo įgūdžiai.

Apie Simon Kilpatrick

Simonas yra verslo psichologas ir „Intrinsic Linksįkūrėjas. Jis taip pat yra Lyds Beckett universiteto psichologijos dėstytojas. Jo įmonė padeda mokyti teigiamų psichologijos ir vadybos metodų, kurie kuria puikias komandas ir geriausius rezultatus.

 Trys pagrindinės prastos komunikacijos darbe priežastys:

Pasak Simono, yra trys pagrindinės priežastys, kodėl kai kurie darbuotojai gali sunkiai bendrauti.

Socialinio sąmoningumo ir (arba) emocinio intelekto stoka: Šis asmuo negali suvokti,  lad bendrauja neefektyviai.

Efektyvaus bendravimo metodų supratimo stoka: Šis asmuo tikriausiai žino, kad jam sunku bendrauti, bet nežino, kaip tobulėti.

Pasitikėjimo savimi trūkumas: Šis asmuo tikriausiai žino, kad jam nesiseka bendrauti, ir teoriškai suvokia kaip reikia tobulėti, bet jam trūksta pasitikėjimo savo jėgomis.

Yra būdų, kaip padėti darbuotojui pagerinti bendravimo įgūdžius, nesvarbu kaip jiems yra sudėtinga. Simonas pasidalino savo patarimais.

Padėti darbuotojui pagerinti jų žodinius bendravimo įgūdžius

Žodinis bendravimas yra labai svarbus darbe “, – sako Simonas. „ Nesvarbu, ar jis siūlo sprendimą susitikimo metu, ar tiesiog paprašo ką nors padaryti už jus, gausite daug geresnių rezultatų, jei galėsite aiškiai ir užtikrintai išreikšti savo mintis ir jausmus.

Communication concept with business doodles in speech bubble

Simonas pataria, kad planuojamoms diskusijoms, pvz., Susitikimams, darbuotojai gali pagerinti savo bendravimo įgūdžius, iš anksto paruošdami pastabas – tai gali būti verbaliniai ženklai, padedantys jiems suformuluoti savo kalbą. Jis sako, kad taip pat gali padėti užsirašyti pokalbio metu, nes tai padės jiems prisiminti, kuriuos taškus jie nori aptarti vėliau, ypač jei jie nesijaučia pasitikintys. Bet tiems, kurie jaučiasi įsitraukę, Simonas įspėja, kad jie turėtų rūpintis savo laiku – blogu momentu įsikišimas gali pasirodyti grubus, o tai gali reikšti, kad žmonės mažiau dėmesio skiria tai, ką iš tiesų sakote.

„ Viso žodinio bendravimo metu taip pat turėtumėte įsitikinti, kad jus visi supranta “, – priduria Simonas. „ Klausymas yra lygiai toks pat svarbus kaip ir kalbėjimas – ir aktyviai parodydamas, kad klausotės, pašnekovui padėsite kalbėti, nes jis žinositol, kad atkreipiate dėmesį.

Kalbėkite, klausykitės … ir prisiminkite savo kūno kalbą:

Dažnai sakoma, kad didžioji komunikacijos dalis pristatoma per kūno kalbą. Simonas sako, kad nepakanka aiškiai kalbėti ir klausytis – reikia atkreipti dėmesį į savo kūno kalbą.

„ Susipažinkite su asmeniu, su kuriuo kalbate, reguliariai laikykite akių kontaktą ir palaikykite atvirą laikyseną “, – aiškina Simonas. Tai rodo, kad klausotės, bei esate atviri jų nuomonėms. Jūs taip pat turėtumėte leisti sau išreikšti savo jausmus vizualiai – jei esate laimingišypsena; jei jūs susipainiotumėte- suraukta kaktan . Žinoma, ne šaukite ir nesukelkite agresyvumo – jūsų tikslas yra atverti pokalbį naudojant vizualinius užrašus, o ne įbauginti kito asmens!

Simonas taip pat sako, kad nors yra gerai naudoti rankų gestus, kad pridėtumėte dinamikos, turėtumėte vengti per daug rankų judesių, kad neatrodyti kaip į orkestro dirigentas – tai gali  labai sutrikdyti pašnekovą.

Ryšio patarimai klaviatūros kariams

The keyboard stock photo

Kai kurie žmonės puikiai bendrauja asmeniškai, tačiau trūksta el. pašto naudojimo įgūdžių. Bendravimas el. paštu yra visiškai kitoks  žaidimas bendravimui asmeniškai – daugiausia todėl, kad negalite labai lengvai naudoti balso ar kūno kalbos tonų, kad palaikytumėte tai, ką sakote.

Simonas trivia, kad žmonės, kurie siekia bendrauti elektroniniu paštu, turėtų atsižvelgti į šiuos patarimus:

  • Atitinkamai kreipkitės į žmones – nenaudokite pernelyg gerai žinomo vardo, jei nežinote jų labai gerai.
  • Aiškiai paaiškinkite svarbiausias jūsų pranešimo dalis – gavėjas gali nesuvokti ką bandote pasakyti, jei nenaudosite pagrindinių raktažodžių.

Jei pridedate priedą, Simonas sako, kad tai turėtumėte paminėti el. laiške, nes jie dažnai praleidžiami arba lieka pamiršti. Be to, savaime suprantama, kad kalbėdami apie el. paštą turėtumėte prisiminti savo trūkumus bei pliusus, lygiai taip pat, kaip tiesioginis pokalbis telefonu. Tai reiškia, kad turite būti mandagūs ir laikytis etikos taisykliu.

 Kodėl vyresnieji darbuotojai turėtų priimti aiškų bendravimą?

Simonas Kilpatrickas sako, kad tai yra klasikinis pokyčių valdymo pavyzdys – žmonės, esantys viršutiniame lygyje, nesugeba pranešti darbuotojams aiškios informacijos, nes jie nerimauja dėl poveikio, arba dėl to, kad jie jaučiasi nepakankamai svarbūs. Iš dramblio kaulo bokštų, kurie žiūri žemyn, jie pamiršta, kaip šie pokyčiai gali paveikti žmones apačioje – ir darbuotojai, kurie gauna informaciją per kitus, gali išgirsti deformuotą informaciją, kuri yra visiškai neteisinga.

Žmonės, kurie nežino, kas vyksta, tampa nesaugūs, praranda pasitikėjimą ir atsilieka “, – sako Simonas. „ Niekada nepamirškite bendrauti su visais darbuotojais. Jei norite žengti dar vieną žingsnį, jūs netgi galite gauti savo indėlį priimdami pakeitimus. Moksliniai tyrimai rodo, kad jūsų darbuotojų įtraukimas į sprendimų priėmimą ir pasikeitimą daro jūsų organizaciją sėkmingesnę.

Jūsų darbuotojai yra jūsų organizacijos ekspertai. Kodėl neturėtumėte pasikonsultuoti su jais?

Autorius
Rima Urbanaviciute
Žiūrėti visas naujienas
Palikti komentarą

Autorius Rima Urbanaviciute
KOMUNIKACIJA kitaip

Instagram

Instagram has returned empty data. Please authorize your Instagram account in the plugin settings .

Inverted widget

Turn on the „Inverted background“ option for any widget, to get an alternative styling like this.

Accent widget

Turn on the „Accent background“ option for any widget, to get an alternative styling like this.

Elena Baranauskaite

Advertisement

Small ads

Flickr

  • Coco
  • Orchid
  • Anne Robbins (Kuratorin der Austellung "Paris 1874 Inventer l'Impressionnisme" Musée d'Orsay, Paris)
  • Label
  • Outside
  • Balcony
  • Julien Quentin (piano) & Yamen Saadi (violon) playing Gabriel Fauré
  • Anne Robbins (Kuratorin der Austellung "Paris 1874 Inventer l'Impressionnisme" Musée d'Orsay, Paris)
  • Bird of Paradise

ThemeForest