• Pamiršai slaptažodį?

Kas padės sudominti „Facebook“ vartotojus 2019 metais?

pexels.com
„Facebook“ Nuotr. Tobias Dziuba

Net nekyla abejonių, jog savo susikūrimu „Facebook“ pakeitė žmonių bendravimą ir tarpusavio komunikaciją. Nuo 2004 metų socialinis tinklas vis labiau tobulėja ir siūlo naujausias tendencijas savo vartotojams. Prasidėjus 2019 metams, socialinio tinklo „Facebook“  įkūrėjas Mark Zuckerberg atskleidžia į kokias svarbiausias sritis tinklo kūrėjai atsižvelgs labiausiai ir kokios funkcijos labiausiai pritraukia vartotojų dėmesį.

1. Vaizdo įrašas – nenugalimas turinio karalius
https://unsplash.com/
„Bendravimas soc. tinkluose“ Nuotr. rawpixels

Jau 2018 metais socialiniame tinkle išryškėjo skirtingi vaizdo įrašų variantai (gif’ai, filmuota medžiaga, klipai ir pan.), kurie sulaukė ypač didelio vartotojų susidomėjimo. Šiais metais vaizdo įrašai taip pat išlieka neatskiriama „Facebook“ komunikacijos dalimi. Yra įvairiausių tyrimų ir statistinių duomenų, kurie tai patvirtina, bet galbūt nė vienas nėra labiau įtikinamas nei Mark  Zuckerberg sakydamas, kad „Facebook“ vartotojai kasdien vaizdo įrašus stebi 100  mln. valandų per dieną. Taip pat yra nustatyta jog, vaizdo įrašai sulaukia daug daugiau matomumo nei paprastos nuotraukos. „Facebook“ šiais metais didelį dėmesį skiria dar vienai naujai funkcijai „Facebook watch“ kurios išskirtinumas yra unikalios laidos, serialai ir filmai, kuriuos galima pamatyti tik „Facebook“. Šios funkcijos populiarumas jau 2018 metais JAV išaugo 3 kartus. Vienas didžiausių „Facebook watch“ pliusų yra tas, jog vartotojai vaizdo įrašą gali žiūrėti kartu, vieni su kitais bendraudami. Taip vaizdo žiūrėjimas tampa žymiai įdomesnis ir prasmingesnis.  

2. Išnykstantis turinys – priemonė savo turinį pateikti įdomiau
www.buffer.com
„Facebook stories“ Nuotr. Ash Read

M. Zuckerberg teigė, jog žmones labai traukia turinys, kuris išnyksta iš socialinio tinklo po 24h. Šią funkciją kasdien aktyviai naudojasi apie 300 mln. žmonių, kurie kelia arba vaizdo įrašus arba tiesiog paprastas nuotraukas. „Facebookstories“sulaukia  didesnio susidomėjimo  nei paprastas turinys keliamas į naujienų srautą, kadangi jų matomumas yra žymiai didesnis ir lengviau pastebimas. „Facebook stories“ funkcija suteikia daugiau galimybių norimą turinį pateiktį įdomiau, pridedant įvairių papildomų efektų, judančius elementus, balsavimą ir pan.  Dauguma rinkodaros ir komunikacijos ekspertų prognozuoja, kad 2019 metais vartotojai bus linkę labiau žiūrėti ne savo naujienų srauto naujienas, bet būtent „Facebook stories“ dėl paprastesnės jų funkcijos ir mažesnio žinučių kiekio, kas sukelia didesnį matomumą vartotojams.

3. „360 laipsnių“ turinys
graymatter-media.com
„360 laipsnių realybė“ Nuotr. rawpixel

Naujovė, kuri toliau tobulės ir lydės mus 2019 metais socialiniame tinkle „Facebook“ yra „360 laipsnių“ funkcija, kuri vartotojams suteikia galimybę dar naujoviškiau pateikti savo skleidžiamą turinį. „Getty Images“ „VR“ vadovas Anthony Holland Parkin teigia, kad technologinė pažanga „360 laipsnių“ funkcijoje suteikia vartotojams galimybę savo turinį pateikti dar įdomiau ir taip susilaukti didesnio žmonių dėmesio. „Dabar užuot tik žiūrėję  nuotraukas iš užkulisių, visą vaizdą galite pamatyti iš visų kampų, lyg būdami ten“ – apie „360 lapsinių“ funkciją kalba A. H. Parkin. Šios tendencijos rinkodaros ir komunikacijos specialistams padės lengviau pasiekti savo tikslinę auditoriją ir įdomiau paskleisti norimą žinutę. 

Nors visos šios funkcijos mums jau yra puikiai žinomos ir matytos, „Facebook“ kūrėjas mus patikina, jog jos liks 2019 metų tendencijomis ir būtent į šias sritis komanda telks didžiausią dėmesį ir investuos daugiausiai pinigų jų tobulinimui. Įdomesni vaizdo įrašai, judantys paveikslėliai, apklausos, „Facebook live“ ir kitos tendencijos turinį pavers labiau matomu ir sudominančiu vartotojus.  Visos šios funkcijos komunikacijos specialistams padės lengviau dirbti savo darbą ir skleisti norimą turinį įdomiau ir pritrauktį dar didesnę vartotojų auditoriją.

Šaltiniai:
1. www.vz.lt
2. www.infusionsoft.com
3. www.paulienpierik.com 

 

 

Autorius
Emilė Partafiejūtė
Žiūrėti visas naujienas
Palikti komentarą

Autorius Emilė Partafiejūtė
KOMUNIKACIJA kitaip

Instagram

Instagram has returned empty data. Please authorize your Instagram account in the plugin settings .

Inverted widget

Turn on the „Inverted background“ option for any widget, to get an alternative styling like this.

Accent widget

Turn on the „Accent background“ option for any widget, to get an alternative styling like this.

Elena Baranauskaite

Advertisement

Small ads

Flickr

  • Einkaufswagen Kid
  • Maritta (take 3)
  • Puzzling
  • Maritta (take #2)
  • Maritta (take 2)
  • Palettes
  • Cecy
  • Paola paloma
  • Normal-a-normal

ThemeForest