• Pamiršai slaptažodį?

Instagram naujosios tendencijos 2020m

Darbo stalas. signupgenius.com

Kad ir kaip dar kažkas stebisi, bet socialiniai tinklai šiomis dienomis dažnam žmogui yra didelė kasdienybės dalis. Žmonės naudojasi daugybe socialinių medijų, jose bendrauja, pramogauja, skleidžia informaciją apie save ar jam rūpimus klausimus. Taip pat, dažnas asmuo nori sekti naujoves, būti populiariu ir galbūt reklamuoti tam tikrus dalykus. Bet norint gerai išmanyti komunikacijos strategijas, reklamuojant save,  prekės ženklą ar tiesiog norint išpopuliarėti būtina žinoti kaip tai daryti. Būtinas dėmesys į komunikacijos pasaulį, į naujas tendencijas, kurios ateina (dabar kalbant apie Instagram). Nes atkreipti kieno nors dėmesį socialiniam tinkle ir užsiauginti „folowerius“ nebėra taip paprasta.

Pradedame naujus 2020 metus, kurie vieniems atneš naujus tikslus, siekius, naujoves ar tam tikrus išbandymus. Bet naujovės ir nauji tikslai kiekvienais metais auga ne tik mums, paprastiems mirtingiesiems, bet ir tam pvz: „Instagramui“.

Instagram yra vienas sparčiausiai augančių tinklų pasaulyje. Jis sėkmingai 2018m. jau pasiekė 1 milijardą vartotojų. Ir tas skaičiuos vis auga. Lietuvoje vartotojų skaičius 2018m. siekė apie 550 tūkstančių.  O statistika rodo, kad net 81% vartotojų (imant pasaulį) randa visas ieškomas paslaugas ir prekes Instagram‘e.  Tai rodo, koks Instagram yra svarbus ir kaip naudinga žinoti strategijas kaip pasiekti žmonių dėmesį, ir žinoma, sekti naujausias tendencijas, ko reikia surenkant savo auditoriją. Apie tai ir susiruošiau parašyti jums – naujausias 2020m Instagram tendencijas.

Pirmoji – didesnis dėmesys vaizdo įrašams

Instagram stories, IGTV ar tiesiog vaizdo įrašas, kurį įkeliat į savo paskirą. Pati galiu drąsiai teigti, jog tai reikalauja pasukti galvą ir sugalvoti, kuo įdomesnį turinį. Bet tai tikrai įmanoma kiekvienam. Nes nereikia jokios specialios įrangos, tik savo išmaniojo telefono. Nemokamų programėlių pilnas internetas, su kurių pagalba sukoreguosi video taip kaip nori. Sugalvoji idėją savo prekės ženklui ar tiesiog savo paskyros feed‘o paįvairinimui ir pirmyn! Būkite drąsūs ir nebijokit apsikvailint. Juk tai nauja tendencija, tai būk pirmas garsėjantis su ja.
Taip pat, prie vaizdo įrašų norėčiau pridėti, jog ateina mada, kad jie būtų kuo ilgesni. Tai sunkesnė užduotis, bet tai  vis labiau traukia Instagram vartotojų dėmesį.  Vis daugiau peržiūrų sulaukia vaizdo įrašai, o vizualai nebe taip stebina žmones.  2016 vidutinis ženklų skaičius siekė tik 142. Tuo tarpu, spėjama, jog 2020 metais vienas IG įrašas vidutiniškai susidarys iš 405 ženklų (65-70 žodžių). Tai reiškia, jog lygiagrečiai nuotraukų kūrimui turėtume skirti laiko ir įrašų tekstams.

Antroji tendencija – natūralumas

Gal pastebėjote jau ar ne, bet ateina laikai, kai natūralumas po žingsnelį ima viršų. Kuo daugiau žmonių nori matyti pas influencerius (nuomonės formuotojus) ar jiems patinkančius žmones TIKRĄ , nesuredaguotą, neidealų turinį. Kuo mažiau efektų, kuo mažiau idealiai sudėliotų daiktų ant stalo  ir kuo daugiau natūralumo. Jei jautiesi gerai – tai ir rodyk tai, jei blogai – irgi rodyk.  Kiekvienas turi blogų, gerų, liūdnų, džiaugsmingų dienų, bet nereikia bijoti rizikuoti rodyti save tikrąjį. Sekėjai jaučia, kuomet jų sekamas objektas yra tikras ir taip nuoširdžiai prisiriša.
Jei Instagram‘e reklamuojamas prekės ženklas, taip pat  drąsiai tinka naudoti naująją tendenciją. Rodyti atvirai verslą, tai kaip viskas vyksta, galbūt kokios klaidos padaromos. Reikia pasakoti istorijas apie žmones, kurie slypi už to prekės ženklo, pasakok apie patį save. Toks atvirumas skleisis tik į gerą. Sukurti ryšį su auditorija ir atsipalaiduoti. Nes nuo 2020m Instagram‘e pradės dar labiau vyrauti natūralumas.

Besifotografuojančios merginos. earth911.com

Na ir trečioji tendencija 

Bendruomenės kūrimas. Šiais laikais labais svarbu tikras žmogiškasis ryšys (kurio pripažinkim, bet su taip sparčiai tobulėjančiomis šiuolaikinėmis naujovėmis vis labiau trūksta). Vien idealiai sudėlioto turinio socialiniam tinkle nebeužteks. Žmonės pradeda atskirti, kur yra nuoširdu ir kur jų sekama asmenybė yra netikra. Kaip nepaleisti turimo sekėjų skaičiaus, o tik jį auginti? Atsakymas – išklausyti savo sekėjus, palaikyti ryšį, bendrauti su jais. Svarbiausia – nuoširdžiai.
Jei jūsų prekės ženklas ruošiasi pirkti influencerio reklamą, patarčiau apgalvoti tai labai detaliai. Į ką būtent atkreipti dėmesį – į norimo nuomonės formuotojo vertybes ir vizijas. Bet nebe į sekėjų skaičių. Jūsų norima reklama pasklis tai žmonių auditorijai, kuri domisi tokiomis prekėmis, kaip jūsų. Attaché Stories turinio strategė Viktorija teigia, kad mikro-influenceriai (iki 25 tūkst. sekėjų) ir nano-influenceriai (iki 10 tūkst. sekėjų) renka tikrus, tam tikras vertybes puoselėjančius sekėjus ir tokie influenceriai susitelkę ties savo vizijomis. Organinis įsitraukimas į jų įrašus yra net 7% didesnis! Tad naudoti bendruomenės kūrimo tendencija tikrai naudinga. Jūs gausite naujų tikrų sekėjų ir pirkėjų.

Tokios tos 3 stebuklingos 2020m Instagram tendencijos. Norint daugiau sekėjų, o svarbiausia tikrų. Tai būkite kūrybiški, sekite naujoves, tobulėkite ir nebijokit klyst!

Šaltiniai :
www.attachestories.lt  

instagram-marketingas-2019

Autorius
Gabrielė Gerojimaitė
Žiūrėti visas naujienas
Palikti komentarą

Autorius Gabrielė Gerojimaitė
KOMUNIKACIJA kitaip

Instagram

Instagram has returned empty data. Please authorize your Instagram account in the plugin settings .

Inverted widget

Turn on the „Inverted background“ option for any widget, to get an alternative styling like this.

Accent widget

Turn on the „Accent background“ option for any widget, to get an alternative styling like this.

Elena Baranauskaite

Advertisement

Small ads

Flickr

  • Afro-deko-mono
  • Maria d'Odessa, touching
  • Maria d'Odessa au bâton de rouge-baiser
  • Maria d'Odessa & the red lipstick
  • Maria d'Odessa, soulful.
  • Peanuts
  • Celebrating the hundredth anniversary of Charles M. Schulz
  • À propos serendipity ...
  • Les libraires

ThemeForest