• Pamiršai slaptažodį?

Kas pritraukia žiūrovo akį ir kaip plėsti savo auditoriją?

Nuomonės formuotoja. Pixbay nuotr.

Kaip ir daugelis žiniasklaidos priemonių, tokių kaip radijas, televizija, spauda, taip ir socialinės medijos keičiasi, tobulėja. Žmonių požiūris, susidomėjimo pritraukimas keičiasi kartu su žiniasklaidos priemonėmis. Socialinių medijų vartotojai, naudojantys jas kaip nuomonės formavimo ar reklamos priemonę, dažnai savęs paklausia – kaip pritraukti žiūrovo akį?

Ryšiai. Pixbay nuotr.

Visų pirma, tai nuomonės formuotojas, nesvarbu kiek sekėjų ar pripažinimo sulauktų, visada turi mylėti, gerbti ir rūpintis savo auditorija. Vis gi, jei nerodysite šių šiltų jausmų savo sekėjams, kodėl jie turėtų juos rodyti jums? Taip pat emocinį ryšį sustiprina bendri „juokeliai“, gal būt tai bus kažkas, apie ką supras tik jūsų auditorija, gal tai bus paprastas juokelis, kurį išgirdę žmonės pagalvos būtent apie jus. Galiausiai socialinė medija ir yra paremta santykiais ir įsitraukimu.

Svarbu autentiškumas. Šiame socialinių medijų amžiuje, kai yra tiek vartotojų, susidomėsime tik tuo, kas patraukia akį arba ausį, tad nepamirškite nuoširdžių ir įdomių istorijų, savito stiliaus ir buvimo savimi. „Laikas parodyti daugiau to, kas vyksta užkulsiuose. To kas natūralu ir nekoreguota“,- teigia Search Engine Journal straipsnyje redaktoriaus asistentė Anna Crowe.

Nepamirškite bendradarbiauti su kitais nuomonės formuotojais, nenumokite ranka į mažesnes įmones ar pradedančiuosius nuomonės formuotojus. Manoma, jog per ateinančius keletą metų ypač populiaru bus nano-nuomonės formuotojai (1,000-5,000 sekėjų turintys nuomonės formuotojai).

Socialiniai tinklai. Pixbay nuotr.

Domėkitės video kūrimu, montažu. Šiuo metu ypač svarbu sudominti, nustebinti, galbūt šokiruoti žiūrovą, tam, kad kiltų peržiūros. Geras video montažas, puikios kokybės paprastas video, viskas kas yra tvarkinga arba įdomu patrauks žiūrovo dėmesį ir padės į jūsų darbą žiūrėti rimčiau. Akvile DeFazio, AKvertise prezidentė dalinasi šiais patarimais : geriausiai, kai video kuriate su tikslu. Su komandos pagalba sudėliokite istoriją. Sukurkite 30-60 sekundžių video tam, kad jį galėtumėte naudoti visose populiarose platformose. Svarbiausią žinutę sudėkite į pirmus 10-15 sekundžių, nes žiūrovas susidomėjimą prarandą po 15 sekundžių.

Facebook’o chatbotai. Šiuo metu ypač naudinga funkcija – chatbotai. Šį įrankį galite naudoti, kaip greitą atsakymą tiem, kas kreipiasi į jus. Sakykime, esate išvykę, o jūsų drabužių parduotuvę valdote tik jūs, tai puiki proga pasinaudoti chatbotais ir sukurti žinutę „Ačiū, kad susisiekėte, šiuo metu atostogauju…”. Pagalvodami apie savo sekėjų ar klientų laiko svarbą parodysite, jog jie jums rūpi. Nepraraskite sekėjų pasitikėjimo.

Rankos. Pixbay nuotr.

Šiame socialinių medijų pasaulyje tampa vis sunkiau nuslėpti tam tikrus nesusipratimus ar klaidas. Įvykus tokiam nesusipratimui, privalote komunikuoti su savo sekėjais, tai kas įvyko paaiškinti, atsiprašyti ir visada ištaisyti įvykusias klaidas tam, jog sekėjų pasitikėjimo neprarastumėte ir jūsų sekėjų ratas nemažėtų.

Taip pat neprašykite savo sekėjų tokių paslaugų kaip „palaikinti, pasidalinti, komentuoti…”, kurkite tokį turinį, jog jūsų sekėjai patys norėtų įsitraukti į jūsų veiklą. Nustokite pardavinėti, pradėkite komunikuoti. Nebūkite tas draugas, kuris pasikviečia kavos ir, ją gurkšnojat, reklamuoja rankų kremą. Pakvieskite savo sekėjus į diskusiją, o ne reklamos kampaniją.

Nepamirškite ir kitų platformų : LinkedIn, Youtube, taip pat sparčiai kylančio populiarumo TikTok. Tai, kiek žmonių jus pamatys ar jumis susidomės, priklauso tik nuo to, kiek plačiai pateiksite save auditorijoms. Neužsistovėkite ties populiariausiais socialinių medijų kanalais, nes turime ne vieną pavyzdį, kaip vieni kanalai pakeičia kitus kanalus.

Galiausiai, jūsų sekėjai – jūsų draugai. Bendraukite, diskutuokite ir dalinkitės gerumu su jais taip, kaip dalintumėtės su savo artimaisiais. Šių laikų medijoje apkvailinti vartotoją sunku, tad nebūkite dirbtini. Būkite savimi.

Paimta iš hamilton.edu, searchenginejournal.com, verslosparnai.lt.

Autorius
Miglė Šimaitytė
Žiūrėti visas naujienas
Autorius Miglė Šimaitytė
KOMUNIKACIJA kitaip

Instagram

Instagram has returned empty data. Please authorize your Instagram account in the plugin settings .

Inverted widget

Turn on the „Inverted background“ option for any widget, to get an alternative styling like this.

Accent widget

Turn on the „Accent background“ option for any widget, to get an alternative styling like this.

Elena Baranauskaite

Advertisement

Small ads

Flickr

  • Wine
  • Knopf-harmonica
  • Cecy
  • Des ongles
  • Des mains
  • Shaking tree (detail)
  • Bagarre
  • Jonas
  • Düden

ThemeForest