• Pamiršai slaptažodį?

Komunikacija socialiniuose tinkluose – reikalinga kiekvienam verslui

Socialiniai tinklai. Nuotrauka iš https://www.pexels.com/

Dažnai pradedantieji verslininkai susiduria su begale kliučių, galbūt dėl patirties stokos jas sukuria patys. Vienaip ar kitaip, jei tų trugdžių būtų mažiau, verslui sektusi geriau. Nesvarbu ar tai yra individualus verslas ar didelė akcinė bendrovė, jei bus tinkama komunikacija su klientais ir gerai suformuotas įmonės įvaizdis, tai gerės ir visos kitos pagrindinės verslo valdymo šakos. Svarbiausia, kur ir kaip reikėtu komunikuoti ir kokiais komunikacijos kanalais pasitelkti.

KODĖL VERTA PASITELKTI SOCIALINIAIS TINKLAIS ?
Norint turėti gerai žinoma prekės ženklą ir formuoti savo įmonės įvaizdį, reikia į pagalbą pasitelkti socialinius tinklus, kurie yra vienas iš pagrindinių komunikavimo būdų šiais laikais. Kadangi internetas yra nebeatskiriama visuomenės dalis, o socialiniai tinklai užima labai didelę dalį žmonių laiko, tai ir komunikacija turi būti vykdoma per tuos kanalus, kurie pasiekia daugiausiai auditorijos. Sparti technologijų kaita, dideli informacijos kiekiai, klientų reiklumas ir šiltos, paprastos žinutės poreikis keičia komunikacijos tendencijas socialiniuose tinkluose. Žinoma, socialiniai tinklai nėra kiekvienam lengvai įvaldomas įrankis, bet pasitelkus jomis daugeliui įmonių tampa lengviau komunikuoti su klientais ir auditorija.

Facebook komunikacija. Nuotrauka iš https://www.pexels.com/

SOCIALINIŲ TINKLŲ PASIRINKIMAS
Savo tikslinę auditoriją pasiekti galima skirtingais būdais ir visi jie teisingi, tačiau didesnės auditorijos yra pasiekiamos ten, kur žmonės praleidžia nemažai laiko. Nusistačius tikslinę auditoriją, kurią norima pasiekti socialinių tinklų valdymas bus lengvesnis. Reikia išdirbti savo turinį taip, kad jis būtų įdomus būtent pasirinktai auditorijai. Komunikuoti galima kiekviename socialiniame tinkle, tai priklauso nuo įmonės tikslinės auditorijos, jeigu  aktuali yra darbinė aplinka – „LinkedIn“, jei norima pritaukti jaunesnę kartą – „Instagram“, „Facebook“, kurios yra puiki platforma reklamai ir paprastų žinučių dalinimuisi. Žinoma, įmonės gali turėti ir kelis skirtingus socialinius tinklus, tuomet svarbiausia yra išlaikyti kuriamą turinį, kuris turėtų atspinėti jūsų įmonę, Taip pat socialinių tinklų pasirinkimas priklauso nuo marketingo tikslų. Jei sukūrėte naują prekę ar paslaugą „ir norisi greito įėjimo į rinką, plius tai plačiai auditorijai skirtas produktas, tokiu atveju verta vienu metu būti keliuose skirtinguose socialiniuose tinkluose“, – teigia socialinių tinklų marketingo specialistė Austė Musteikytė, tai padės pasiekti norimą auditoriją per skirtingus kanalus.

SUTEIK VARTOTOJAMS KONSULTACIJAS – LAIMĖSI
Net daugiau nei 67% klientų ieško paslaugų socialiniuose tinkluose bei tikisi itin greito įmonės atsakymo į jų užduodamus klausimus. Verslininkai, kurie gali suteikti vartotojams 24/7 konsultacijas – laimi. “Aberdeen group„ atliktas tyrimas parodė, kad įmonės, kurios socialiniuose tinkluose turėjo savo paskyras bei jose pritraukė savo klientus sulaukė didesnio metinio pelno nei įmonės, kurios socialinių paskyrų neturėjo.

Granto Cardoneon atktyvumas socialiniame tinkle. Autorės nuotrauka

Taip pat, paskutiniu metu įmonės, siekdamos gerinti prekės žinomumą, į komunikaciją vis labiau įtraukia savo vadovus, skatindamos juos kurti savo asmeninius prekės ženklus. Viena sėkmės istorijų yra JAV gerai žinomas verslininkas Grantas Cardone‘as. Jis viešai yra pasakęs, kad jo verslas per metus išaugo nuo 4,5 mln. dolerių iki 150 mln. dolerių tik dėl to, kad jis aktyviai komunikuoja socialiniuose tinkluose. Taigi socialiniai tinklai gali nešti naudą tiek vadovui, tiek jo vadovaujamai įmonei. Pasak rinkos tyrimų bendrovės „Nielsen“, žmogus labiausiai pasitiki ta reklama, kurioje produktą apžvelgia, rekomenduoja ar savo patirtimi dalinasi jam pažįstamas žmogus.

PIGU IR GREITA
Socialinių tinklų turėjimas puikus būdas save reklamuoti nebrangiai. Tai taip pat puikus būdas sutaupyti ir laiką,nes internetu nėra taip sunku komunikuoti, reklamuotis kaip kitais komunikacijos  kanalais. Žinoma, viskas sunku atrodo tol, kol nėra įvaldytas turinys, nesuprantama ką daryti, tačiau su patirtimi verslas gali vis labiau populiarėti. Išmokus valdyti šį įvaizdžio formavimo būdą nesunkiai padidinsite įmonės pelną ir pritrauksite naujų klientų srautus.

Naudoti šaltiniai:

www.tv3.lt
www.vz.lt
www.puslapiaiverslui.lt
www.webmarketing.lt

Autorius
Karolina Vaitkevičiūtė
Žiūrėti visas naujienas
Palikti komentarą

Autorius Karolina Vaitkevičiūtė
KOMUNIKACIJA kitaip

Instagram

Instagram has returned empty data. Please authorize your Instagram account in the plugin settings .

Inverted widget

Turn on the „Inverted background“ option for any widget, to get an alternative styling like this.

Accent widget

Turn on the „Accent background“ option for any widget, to get an alternative styling like this.

Elena Baranauskaite

Advertisement

Small ads

Flickr

  • Afro-deko-mono
  • Maria d'Odessa, touching
  • Maria d'Odessa au bâton de rouge-baiser
  • Maria d'Odessa & the red lipstick
  • Maria d'Odessa, soulful.
  • Peanuts
  • Celebrating the hundredth anniversary of Charles M. Schulz
  • À propos serendipity ...
  • Les libraires

ThemeForest