• Pamiršai slaptažodį?

„LinkedIn“ – ar tai pakeis tradicinius darbo paieškos puslapius?

Socialinių medijų naudojimas tampa daugumos žmonių kasdienybė. Žinoma keičiasi visuomenė, keičiasi ir žmonių norai. Kiekvienais metais socialinės medijos vis tobulėja ir keičiasi. Labai svarbu mokėti pastebėti ir susipažinti, bei prisitaikyti prie naujienų. Tačiau kas yra „LinkedIn“? Ar „LinkedIn“ keisis ir dar stipriau tobulės bėgant metams? Visa tai ir daugiau aptarsime šiame straipsnyje.

„LinkedIn“ yra socialinės žiniasklaidos platforma, skirta profesionalams. Ši svetainė leidžia darbdaviams ieškoti potencialių kandidatų į darbo vietą arba sekti įmones, kurias jie jau yra pasamdę. Tai suteikia galimybę prisijungti prie tinklo ir susikurti savo profesinį puslapį, tačiau taip pat galite ieškoti naujo darbo. Ja taip pat naudojasi darbdaviai ir įdarbinantys asmenys, ieškantys darbo kandidatų. „LinkedIn“ naudoja algoritmą, kuris yra nuolat atnaujinamas, kad vartotojas galėtų suteikti naudingos informacijos.

„LinkedIn“ nauda: Šiandien tradinciniai komunikacijos būdai sparčiai keičiasi ir įneša naujų perspektyvų. Daugumai gerai žinomas „LinkedIn“ sparčiai plečiasi ir Lietuvoje. Vis daugiau žmonių ir įmonių įsitraukia į „LinkedIn“ veiklą. Tačiau prieš tai, kai šis sklaidos kanalas patenka į jūsų akiratį, jis praeina per filtrus, kuriuos vertina „LinkedIn“.

„LinkedIn“ paieškos sistema: išsklaido darbo vietas, kurios tiktų ieškantiems darbo, todėl svarbu, kad darbdaviai naudotų raktinius žodžius ir frazes, į kuriuos galėtų patekti puikus darbuotojas, ieškantis naujo darbo. „LinkedIn“ yra ne tik tinklas, jis yra taip pat skirtas ir rinkodarai. Žinoma yra mokestis už tai kiek nori, kad tavo informacija būtų plačiai viešinama. Bet del to taip pat reikia efektyviai orientuotis, todėl atsižvelkite į turimus įgūdžius ir tai kas jų labiausiai tikisi. Neretai siauria žinutė gali duoti geriausių rezultatų. Daugiau informacijos ,,Smallbusiness Chron.com“. 


,,Jei norite padidinti savo prekės ženklo žinomumą, įmonės pardavimus arba išplėsti savo verslo kontaktų ratą, socialinis tinklas „LinkedIn“ gali tapti naudingu įrankiu“, – teigė verslo žinioms.lt, Robertas Šapalas, „Edgeless“ komunikacijos vadovas.


Pasak „Hubspot“ platformos „LinkedIn“ yra 277% efektyvesnis kanalas už „Facebook“, kuris pritraukia potencialius klientus. Socialinės medijos tubulėja, keičiasi ir tradicinė informacijos sklaida taip pat kinta į netradicinę informacijos sklaidą, todėl visada būtina stebėti naujienas, kurios vyksta internete, kad suprastume, tai kas mums gali padėti tolimesnėse darbo perspektyvose. Tačiau iškyla klausimas: ar tikrai tradicinė komunikacija dings ir toliau sparčiai plėtosis nauji komunikacijos būdai? Žinoma tai neišsemema tema, kuria galima diskutuoti labai daug. Visuomenė sparčiai tobulėja ir tampa labiau priklausoma nuo socialinių medijų ir naujovių. Kaip ir „LinkedIn“ suteikia didesnę sklaidą, didesnį žmonių susidomėjimo kiekį.


,,Danijoje šiuo metu gyvenanti lietuvė rinkodaros specialistė Kotryna Kurt, maždaug prieš metus nusprendusi rimtai užsiimti turinio socialineme tinkle „LinkedIn“ kūrimu, neslepia, kad iš esmės jai tai – kaip antras darbas. Tačiau augantis sekėjų skaičius kartu atneša ir naujas galimybes“, – pasakojo Kotryna Kurt Delfi.lt naujienų portalui.


Kuo „LinkedIn“ gali būti naudingas įmonei: kiekviena įmonė gali susikurti savo profilį ir gali kurti virtualia bendruomenę. Suteikti žmonėms galimybę juos sekti ir stebėti jų veiklą. 

Puikiai ruoštas CV per darbo pokalbį, dar negarantuoja jums darbo. 55% personalo specialistų, atkreipia dėmesį ne tik į darbo CV bet ir į informaciją pateiktą jūsų paskyroje. Svarbiausia savo paskyroje akcentuoti turimą dabartinę patirtį.


„Paprasčiausiai reikia suvokti šio socialinio tinklo galimybes ir skirti kelias valandas paskyros sukūrimui bei administravimui. Jeigu viską darysite teisingai, tai investuotas laikas jums atneš didelę gražą“, – 15min.lt  portalui teigė Robertas Šapala, rizikos kapitalo fondo „Nextury Ventures“ rinkodaros vadovas. 


Akivaizdu, kad socialinių medijų plėtojimasis vyksta metai iš metų ir atsiras vis naujesnių, tobulesnių ir efektyvesnių platformų, kurios sulauks didelio dėmesio. Labai yra svarbu mokėti atsirinkti kokia informacija ir platforma jums suteikia didžiausią naudą. Reikia mokėti atskirti tikrą informaciją nuo netikros. Gabėti naudotis naujomis platformomis, kurios suteikia daug galimybių tobulėti, plėsti akiratį.

Šaltiniai: 

Smallbusiness.chron.com

Vz.lt

delfi.lt

15min.lt

Autorius
Goda Bieliukaitė
Žiūrėti visas naujienas
Palikti komentarą

Autorius Goda Bieliukaitė
KOMUNIKACIJA kitaip

Instagram

Instagram has returned empty data. Please authorize your Instagram account in the plugin settings .

Inverted widget

Turn on the „Inverted background“ option for any widget, to get an alternative styling like this.

Accent widget

Turn on the „Accent background“ option for any widget, to get an alternative styling like this.

Elena Baranauskaite

Advertisement

Small ads

Flickr

  • Afro-deko-mono
  • Maria d'Odessa, touching
  • Maria d'Odessa au bâton de rouge-baiser
  • Maria d'Odessa & the red lipstick
  • Maria d'Odessa, soulful.
  • Peanuts
  • Celebrating the hundredth anniversary of Charles M. Schulz
  • À propos serendipity ...
  • Les libraires

ThemeForest