• Pamiršai slaptažodį?

Nuo ko pradėti kurti logotipą? Ir 2020m. logotipų tendencijos

rawpixel.com nuotr.
Logotipas yra labai svarbus aspektas įmonėje, šis ženklas pristato kompaniją ir jos paslaugas, sukurią pirmąjį įspūdį klientams.
Kiekvienais metais logotipų tendencijos vis keičiasi, vis atsiranda naujų logotipų tendencijų, kurios labiau pritaikomos interneto platybėse ir kt. Tai tokios tendencijos, kurių ankščiau nebuvo pvz. 3D logotipo vaizdas ir t.t.  Taigi, nuo ko reikėtų pradėti kuriant logotipą ?Pagalvokite, koks bus logotipas panašus į paslaugą, kurią siūlote ar ne? Kokios spalvos bus jūsų logotipe? Kokie šriftai ir t. t.

„Bet kokio projekto sėkmė labai smarkiai priklauso nuo logotipo, nes tai yra vizualus, koncentruotas bet kokios įmonės ar prekės simbolis. Lietuvoje kaip ir visur – ši svarba, mano manymu, puikiai suprantama, o investuojama yra pagal galimybes. Į mane dažniausiai kreipiasi tie, kurie labai nori investuoti“, pasakoja grafikos dizaineris Aidas Urbietis. Visą interviu skaitykite čia


1. Naudokite įmonės pavadinimą
Labai svarbu turėti sukurtą gerą kompanijos pavadinimą. Jis turi būti aiškiai suprantamas ir lengvai tariamas. Tada ir pats logotipas gali susikurti lengviau. Jei logotipe naudosite įmonės pavadinimą jis bus geriau atpažįstamas ir įsimintinas.

2. Logotipo spalvos
Rinkitės spalvas, kurios tarsi atspindi ką norite pasakyti. Jei esate rimta kompaniją ir norite sukurti pasitikėjimą iš pirmo įspūdžio rinkitės pilką, mėlyną spalvas. Ir atvirkščiai, jei esate žaisminga kompaniją siekiate, kad pirmasis įspūdis sukeltų vidinių emocijų rinkitės ryškias, šiltas spalvas: raudoną, geltoną.

3. Auditorija ir formos
Jei pasirinkote nenaudoti pavadinimo logotipe, tai venkite įmantrių formų, smulkių detalių, nes jos sukurs neaiškumą, klientas nesupratęs logotipo iškart susikurs neaiškumo įspūdis, juk nesinori gaišti laiko bandant suprantant, ką norėjo pasakyti kompanija, tai turi suprastti kone kiekvienas, o ypač tikslinė auditorija. Į ją ir reikėtų atsižvelgti labiausiai. Logotipo turėjimo esmė, kad Jūsų produktas bei paslauga būtų atpažįstama klientams t.y tiksliniai auditorijai. Jeigu jūsų logotipas bus sunkiai suprantamas, tai vargu ar jis bus įsimintinas.

4. Paprastumas ir pagrįstumas

Stenkitės nesivaikyti madų, nes logotipas turės tarnauti ne vienus metus. Be to dažnas logotipų keitimas trukdo auditorijai įsiminti jūsų logotipą, o taip pat ir jūsų siūlomas paslaugas ar prekes. Nepamirškite, kad logotipas turi būti pagrįstas. Būtent kodėl jis yra toks, kokia jo prasmė? Taip pat būtų labai gerai turėti logotipo naudojimo aprašą, jame  tiksliai nurodyti logotipo šriftą, dydį ir kt. Kaip sakoma: „Genialu tai, kas paprasta.“

Jeigu jūsų įmonė labai šiuolaikiška, nauja ir moderni štai keletas 2020m. logotipų tendencijų, kurie padės arba įkvėps kuriant logotipus.

1. Animuoti logotipai
Kuo toliau, tuo labiau mums sunku sutelkti dėmesį, tačiau šie animuoti logotipai tikrai atkreipia dėmesį. Tai gali būti judantys objektai iš kurių susideda logotipas, animuoti logotipai suteikia originalumo ir žaismingumo. Šiais metais ypač populiarūs judantys logotipai su animaciniais personažais, taip pat populiarūs ir labiau klasikinis animuotas logotipas juoda/balta.

2. Paprastos geometrinės figūros ir minimalizmas
Iš paprastų geometrinių figūrų, linijų ar linkių sukurti logotipai yra labai populiarūs. Jie mėgstami dėl to, kad juos lengva derinti, jie gerai matosi įvairaus dydžio formatuose ir t. t. Kad jie būtų dar geriau įsimintini naudojami unikalių spalvų kodai.

3. Pereinančių spalvų logotipai
Jei norisi daugiau išskirtinumo ir spalvų rinkitės pereinančių spalvų logotipą. Šis logotipo aspektas populiarus jau kelis metus, tikriausiai dėl to, kad šis metodas leidžia ir paprasta logotipą padaryti dinamišku ir įdomiu. Rinkitės vienos spalvos paletę arba skirtingas spalvas viena po kitos ir taip sukursite vaizdą kalbantį apie naujoves.

4. Metalo spalvos akcentai logotipuose
Aukso ar sidabro spalvų metalai naudojami logotipuose, šios spalvos tarsi dvelkia savo elegancija, išskirtinumu, prabanga. Su metalo spalvomis atsiranda ir graviūros motyvų ant logotipų. Tai suteikia rimtumo ir griežtumo. Taip pat ši tendencija klientui leidžia pajusti išskirtinį dėmesį bei individualumą.

Daugiau 2020m. metų tendencijų rasite čia

.

Autorius
Orneta Bumblyte
Žiūrėti visas naujienas
Palikti komentarą

Autorius Orneta Bumblyte
KOMUNIKACIJA kitaip

Instagram

Instagram has returned empty data. Please authorize your Instagram account in the plugin settings .

Inverted widget

Turn on the „Inverted background“ option for any widget, to get an alternative styling like this.

Accent widget

Turn on the „Accent background“ option for any widget, to get an alternative styling like this.

Elena Baranauskaite

Advertisement

Small ads

Flickr

  • Lost monk
  • Zu ... Auf
  • hors du moulin
  • hors du moulin
  • Les petits pavés
  • Lara les yeux dans les yeux
  • Quittie les yeux dans les yeux
  • amour
  • Parvis

ThemeForest