• Pamiršai slaptažodį?

TOP 5 ,,Instagram“ funkcijos

Ranka ir Instagram Nuotr. pixabay.com

 Neretai šiuolaikinėje visuomenėje galime išgirsti labai dažnai vartojamą žodį kaip „Instagram“. Manau, kad visi labai puikiai atsimename, kad pačioje susikūrimo pradžioje šis socialinis tinklas buvo tik nuotraukų pasidalinimo platformą. Po kiek laiko „ Instagram“ tapo sparčiai populiarėjantis socialinis tinklas, kuris įkurtas 2010 metais ir dar iki dabar, 2020 metais yra reitingo sąrašo viršūnėse, siekiantis virš 1 milijardo vartotojų. Spalio 6 dieną šiam socialiniam tinklui sukaks 10 metų. Per dešimtmetį „Instagram“ pasikeitė ir atsirado be galo daugybę funkcijų, tad norėčiau pasidalinti mano nuomonę TOP 5  pagrindinėm „Instagram“ funkcijom.

Statistika Nuotr. pixabay.com

 

  • ,,Instagram reklamos“ (angl.k. – Instagram ads)

„Instagram“ reklama yra būdas sumokėti už skelbiamo turinio paskelbimą „Instagram“ platformoje, kad būtų pasiekta didesnė ir tikslingesnė auditorija. Nors yra daugybė priežasčių, dėl kurių verslas ar asmuo gali nuspręsti reklamuotis. „Instagram“ reklama dažnai naudojama norint padidinti prekės ženklo populiarumą, padidinti svetainės lankomumą, pritraukti naujus potencialius klientus ir perkelti dabartinius potencialius klientus į kanalą. Kadangi šis socialinis tinklas yra vaizdinė platforma, tekstiniai skelbimai čia nėra aktualus.

  • ,, Instagram istorijos” (angl.k. – Instagram Stories)

2016 metais atsirado „Instagram Stories“ – naują funkciją, leidžiančią dalintis visomis dienos akimirkomis, ir ne tik tomis, kurias norite išsaugoti savo profilyje. „Instagram Stories“ – visiškai naujas elementas, kuris leidžia konkuruoti su „Snapchat“. Naudodamiesi „Instagram Stories“, jums nereikia jaudintis dėl perdėto žinučių siuntimo. Vietoj to, galite pasidalinti tiek, kiek norite akimirkų ir taip pat su kuo daugiau kūrybiškumo. Naudodami teksto ir piešimo įrankius, savo istoriją galite paįvairinti naujais būdais. Nuotraukos ir vaizdo įrašai dingsta po 24 valandų ir daugiau nebus rodomi jūsų profilyje. Taip pat kanalo viršuje galėsite pamatyti vartotojų istorijas – nuo geriausių draugų  ir  iki mėgstamiausių populiarių paskyrų. „Tikimės, kad „Instagram“ sukurs naujas funkcijas, kurios padarys jų istorijas dar interaktyvesnes, pvz., galbūt atsiras galimybė viešai komentuoti istorijas“, – teigė Jessica Guzik, „Oberlo“ socialinės rinkodaros vadovė.

WAKE INN ZARASAI Nuotr. Agnė Kuzmaitė
  • ,, Instagram“ dėka kai kurie prekės ženklai tampą populiaresni

Kai kurie taupiausi ankstyvieji vartotojai sugebėjo sukurti prekės ženklus visiška „Instagram“ dėka. Laikrodžių prekės ženklas „Daniel Wellington’’ yra puikus pavyzdys – jie pasinaudojo platforma savo produktui reklamuoti visiškai apeidami tradicinę reklamą. Jie pasiūlė nemokamą laikrodį nuomonės formuotojams (influenceriams), norintiems pasidalinti laikrodžio nešiojimo nuotraukomis „Instagram“ paskyrose. Norėdami tęsti savo kompanijos sėkmę, jie kiekvienam nuomonės formuotojui suteikė individualius nuolaidų kodus. Šį sumanymą pavertė pardavimais „Daniel Wellington“ tapo greičiausiai augančia Europos įmone 2013 – 2015 metais.

  • ,,Instagram TV“
    ,,IGTV“ Nuotr. Agnė Kuzmaitė

„Instagram TV“, kurią manau visi puikiai žinome kaip IGTV, leidžia vartotojams įkelti aukštos kokybės, ilgo formato, vertikalius vaizdo įrašus. „IGTV“ leidžia „Instagram“ vartotojams kurti kanalus, kuriuose jie gali įkelti vaizdo įrašus nuo 15 sekundžių iki 10 minučių. Didesnėse paskyrose galima įkelti net iki 60 minučių trukmės vaizdo įrašus. Ši funkcija yra puiki galimybę, vartotojams sukurti patrauklesnį turinį, kurio dėka sudomintų savo auditoriją.

  • Verslinė anketa (Bussines acount)

Taip pat „Instagram“ įdiegė dviejų skirtingų tipų paskyras – asmeninę ir verslo. Verslo paskyroje galite gauti prieigą prie statistikos, pvz:, įspūdžių, komentarų, kokia lyties procentines dalis seką paskyrą, stebėtojų geografiją ir t.t. Trumpai tariant, „Instagram“ verslo paskyra suteikia jums galimybę reklamuoti savo verslą tokiu būdu, kurį palaiko platforma, teikdama analizę ir galimybę rodyti skelbimus, kurie padėtų jums augti. Ji veikia labai panašiai kaip asmeninė paskyra, kurioje skelbiate nuotraukas, vaizdo įrašus ir istorijas apie savo verslą, kad galėtumėte pritraukti naujus klientus.

Taigi šis socialinis tinklas, per dešimtį metų stipriai patobulėjo ir negana to pritraukė milijardines auditorijas, jie toliau mūšą rekordus socialiniuose tinkluose. „Instagram“ taip pat supažindino vartotojus su įvairiausiomis funkcijomis ir net kai kuriems vartotojams ir prekinams ženklams padėjo išpopuliarėti visame pasaulyje. Taigi, kas laukia „Instagram“  tolimoje ateityje ? Verta tik spėlioti.

Paimta iš pmyb.com, versliospeledos.lt, inovacijubiuras.tele2.lt

Autorius
Agnė Kuzmaitė
Žiūrėti visas naujienas
Palikti komentarą

Autorius Agnė Kuzmaitė
KOMUNIKACIJA kitaip

Instagram

Instagram has returned empty data. Please authorize your Instagram account in the plugin settings .

Inverted widget

Turn on the „Inverted background“ option for any widget, to get an alternative styling like this.

Accent widget

Turn on the „Accent background“ option for any widget, to get an alternative styling like this.

Elena Baranauskaite

Advertisement

Small ads

Flickr

  • way of life
  • les épices
  • guenilles
  • aretha
  • Intérieur
  • Elle et lui
  • bouquet garni
  • Smile Selma au pectoral
  • bouquet au poisson

ThemeForest