• Pamiršai slaptažodį?

Lietuvos kariuomenės komunikacijos efektyvumas socialiniuose tinkluose

Nuotraukos autorius DK BUB. Pratybos „STIPRUS ULONAS“

Pasak žodynų, kariuomenės sąvoka yra suformuota kaip pagrindinė ginkluotų pajėgų dalis, kurios  funkcija yra šalies teritorinė gynyba karo atveju. Kadangi dabar mus supa taika, kariuomenės darbas yra ruoštis ekstremalioms situacijoms, pasitelkiant įvairiausias priemones, tame tarpe ir komunikaciją. Tačiau komunikacija nėra tik internetinių puslapių, televizijos ar dienraščių rutina. Socialinių tinklų platformos gali būti stipriausia komunikacijos šaka, jei yra žinomi veiksmingi informacijos sklaidos būdai.

„Turintiems ryšių su visuomene žinių, vietos po Saule atsiranda gerokai daugiau“  taip apie komunikacijos naudą pasisako ryšių su visuomene projektų vadovas Dr. Viktoras Bachmetjevas.

Tačiau kaip socialiniai tinklai gali lemti ginkluotų pajėgų veiklos efektyvumą?

Socialiniai tinklai- pagalba pasirenkant geriausią kelią

Jau keletą metų Lietuvos jaunuoliai vis su džiaugsmu ar galbūt ir nerimu laukia naujų nuolatinės privalomosios pradinės karo tarnybos sąrašų, pasitikrinti ar nepateko į „loteriją“ atlikti tarnybą Lietuvos kariuomenėje 9 mėnesiams. Ir laimingieji, kurie yra pašaukiami, turi nuspręsti, kuriame padalinyje nori pradėti savo tarnybą. Ir štai čia socialiniai tinklai tampa tikra pagalba būsimiems kariams. Dauguma karinių padalinių aktyviai naudoja Facebook ir Instagram platformas supažindinti visuomenę su konkretaus padalinio specifika, socialine veikla bei jo bendruomene.

Socialinių tinklų pagalba suartėjama su visuomene

Šiandieninis žmogus yra jau pripratęs prie informacinių srautų socialiniuose tinkluose, todėl geba lengvai ir greitai įsisavinti jam teikiamą informaciją. Lietuvos kariuomenė socialinių tinklų pagalba gali lengviau pasiekti reikiamas auditorijas ir jas suinteresuoti. Puikus pavyzdys yra virtualūs kvietimai į renginius, skelbiama informacija apie Lietuvos istorines dienas ar šventes, socialinės akcijos, įrašai apie karių kasdienybę ar naudingus patarimus, pritaikomus ir civiliniame gyvenime. Taip sukuriamas kelias artumo ir pasitikėjimo link.

Virtuali komunikacija – greita komunikacija

Komunikacija socialiniuose tinkluose nepakeičiama siekiant aiškiai, kūrybiškai ir greitai perduoti visuomenei savo žinutę. Informacijos sklaidos greitis yra svarbus kiekvienai organizacijai, ypač kariuomenėje. Bet kodėl taip svarbu informacijos plitimo greitis, ar nepakanka tiesiog kokybiškumo?

Paimkime paprastą realų pavyzdį:
2019 m lapkričio 4 dieną prasidėjo vienos didžiausios metų pratybų Lietuvoje „Geležinis Vilkas 2019-ll“, kuriose dalyvavo ne tik Lietuvos kariuomenės padalinių kariai, bet ir vienuolikos NATO šalių kariai. Pratybų metu karinio transporto judėjimas buvo vykdomas ne tik Pabradės poligone, tačiau ir šalia gyvenamųjų zonų. Kad nebūtų sukeliamas stresas ar baimė aplink gyvenusiems civiliams ir norint išvengt netikėtumo faktorių, Lietuvos kariuomenės padalinių socialiniuose puslapiuose ir paskyrose atsirado pranešimai apie pratybas ir transporto judėjimo maršrutus prieš prasidedant pratyboms. Šių paskyrų tikslinė auditorija turėjo galimybę ne tik greitai gauti informaciją, tačiau ir galimybę ja pasidalinti taip plečiant informacinį ratą.

Posted by Lietuvos kariuomenė on 2019 m. lapkričio 4 d., pirmadienis

„Įmonė turi aiškiai žinoti, kokia yra jos misija ir vizija, nes tik tai išsigryninus galėsite efektyviai komunikuoti. Svarbiausia žinoti, ką norite pasakyti.“ ,socialinių tinklų komunikacijos specialistas Emanuelis Kamarauskas dalinasi savo nuomone 15min.lt

Šiandieniniame pasaulyje socialiniai tinklai padeda būti labiau pastebimam, lengviau prieinamam kiekvienam vartotojui, taip pat tai puiki erdvė kurti ryšį su auditorija. Tačiau reikia žinoti ir pagrindinius principus, kurie lemia informacijos kokybę, sklaidą ir unikalumą. Turimos auditorijos analizė taip pat gali padėti sustiprinti ryšį ir suformuoti jai lengvai suprantamas žinutes. Naudojant socialinius tinklus kaip informacinę platformą, reikia žinoti, kaip informacija sudomintų vartotoją, kaip ta informacija paveiktų auditorijos tolimesnę elgseną ir kaip greitai informacija pasklistų socialinėje erdvėje.

 

Autorius
Gintarė Serbentaitė
Žiūrėti visas naujienas
Palikti komentarą

Autorius Gintarė Serbentaitė
KOMUNIKACIJA kitaip

Instagram

Instagram has returned empty data. Please authorize your Instagram account in the plugin settings .

Inverted widget

Turn on the „Inverted background“ option for any widget, to get an alternative styling like this.

Accent widget

Turn on the „Accent background“ option for any widget, to get an alternative styling like this.

Elena Baranauskaite

Advertisement

Small ads

Flickr

  • Afro-deko-mono
  • Maria d'Odessa, touching
  • Maria d'Odessa au bâton de rouge-baiser
  • Maria d'Odessa & the red lipstick
  • Maria d'Odessa, soulful.
  • Peanuts
  • Celebrating the hundredth anniversary of Charles M. Schulz
  • À propos serendipity ...
  • Les libraires

ThemeForest