• Pamiršai slaptažodį?

Kodėl verslui yra svarbūs socialiniai tinklai?

Bėgimas į „Instagram“. Autorė Ineta Šmelcerytė Logotipas „Instagram“

XXI amžiuje socialiniai tinklai padeda būti labiau pastebimam, žinoma  prieinamam kiekvienam vartotojui, kartu tai yra puiki erdvė kurti ryšį su auditorija. Galima pastebėti, kad šiuo metu jau dalis įmonių įvertina socialinių tinklų svarbą, o kitai daliai reikėtų atnaujinti teorines žinias apie komunikaciją. Socialiniai tinklai padeda puikiai pranešti kas tu esi, kokia tavo žinutė ir ką tu darai.


„Šiuolaikinėje visuomenėje socialiniai tinklai užima vis svarbesnę gyvenimo dalį, o posakis „jei tavęs nėra internete, tu neegzistuoji“ įgauna vis didesnę reikšmę. Į tai reaguodamos įmonės yra priverstos keltis į socialinius tinklus,“ – teigė Austė Musteikytė, socialinių tinklų marketingo specialistė.


Pasitikėti socialiniais tinklas juolab verta, nes jie užima bent keletą valandų per dieną didžiąją dalį asmenų laiko. Tinkamai pasiekti komunikaciją reikia pasitelkti kanalus, kurie surenka didžiausią auditorijos dalį, XXI amžiuje tai yra socialiniai tinklai.
Įvertinti koks svarbus interneto indėlis šiuolaikinėje visuomenėje galime pasiremiant atliktu tyrimu. Socialinių tyrimų bendrovė „Macroscope“ vienos LOGIN konferencijos metu atliko tyrimą – apklausė 261 konferencijos dalyvį. Atsakymas, kad socialiniais tinklais nesinaudoja tik kas dešimtas, o 85 proc. besinaudojančių prie socialinių tinklų jungiasi kasdien. Kiek daugiau nei penktadalis (21,2 proc.) skiria 3 ar daugiau valandų per dieną savo laiko.

Akys socialiniuose tinkluose. Autorė Ineta Šmelcerytė

 

 

 

 

 

 

Taigi atradus savo tikslinę auditoriją reikia pateikti turinį taip, kad jis būtų įdomus ir stebimas būtent norimai auditorijos daliai. Norint pasiekti darbinę auditoriją – „LinkedIn“, jei aktualumas yra jaunesnioji karta – „Instagram“, „TikTok“, o vidutinę dalį pasieksite „Facebook“, šie kanalai yra puiki platforma reklamai ir paprastų žinučių dalinimuisi.


„Įmonei svarbu turėti „LinkedIn“, o „Facebook“ apskritai neišvengiamas“ -tokias tendencijas pastebi ir socialinių tinklų specialistas Emanuelis Kamarauskas.


Socialiniai tinklai padeda pasiekti norimą auditoriją, pranešti naujienas, pasidalinti nuotraukomis ir įžvalgomis, bet jie padeda ir sukurti ryšį su klientu. Viena didžiausių klaidų startuojančių verslų yra lėtas sureagavimas į klientą. Neturint tinkamo socialinio tinklo klientas kreipiasi dažniausiai el. paštu kur atsakymą sulaukia per 5d.d. Įmonę kuri turi anksčiau išvardintus socialinius tinklus klientas gali pasiekti greičiau ir sulaukti problemos sprendimo ar atsakymo į klausimą sparčiau. Tai lemia ilgalaikį santykį su klientu. Kiekviena įmonė siekdama užtikrinti ilgalaikius sprendimus tūrėtų naudotis didžiausiai surenkančios auditorijos kanalais – socialiniais tinklais.

Šaltiniai

https://www.15min.lt/
https://www.tv3.lt/
https://www.vz.lt/

Autorius
Ineta Šmelcerytė
Žiūrėti visas naujienas
Palikti komentarą

Autorius Ineta Šmelcerytė
KOMUNIKACIJA kitaip

Instagram

Instagram has returned empty data. Please authorize your Instagram account in the plugin settings .

Inverted widget

Turn on the „Inverted background“ option for any widget, to get an alternative styling like this.

Accent widget

Turn on the „Accent background“ option for any widget, to get an alternative styling like this.

Elena Baranauskaite

Advertisement

Small ads

Flickr

  • Maya d'Odessa (take one)
  • Herr Krähenfüßen
  • Sarah
  • Matty
  • on rear
  • Traffic lights
  • WoMo
  • Presentation
  • endless

ThemeForest