• Pamiršai slaptažodį?

Ar dar įmanoma sukurti gerą reklamą?

Gera reklama. Aut. Vismantė Žemaitytė

Šiais laikais neįsivaizduojame mus supančio pasaulio be reklamos. Reklama vitrinoje, stotelėje, laiptinėje, laikraštyje, internete ar ant troleibuso ir laiptinės durų visa tai mus supa kiekvieną dieną. Reklamos neįmanoma nepastebėti tačiau kyla klausimas ar ji mums dar įdomi? Kaip sudominti ir pritraukti potencialus klientus ir skaitytojus?

Aštuntajame dešimtmetyje vidutiniškai per dieną pamatydavome 500-1600 reklamų, o 2021 m. skaičiai paaugo nuo 6000 iki 10000 reklamų per dieną.

Reklamos. Aut. Marcus Herzberg

Atsakymas vienareikšmiškas – reklamos itin daug ir ji mus supa kiekviename žingsnyje.

Žiniasklaidos planavimo agentūros „Media House” interneto departamento vadovo Justo Juozapaičio teigimu, –

„Žiniasklaidos planavimo agentūroms ir reklamos užsakovams tenka spręsti vis didesnius iššūkius, nes vartotojai vis išradingiau bando išvengti reklamos.Jei juokaujama, kad per televizijos reklamą vartotojai perjungia kanalą arba eina teptis sumuštinių, tai interneto žaidėjams dabar tenka imtis ne ką mažesnio galvosūkio, kaip pagrįsti savo skaičius reklamos užsakovams. Kiekviena medija turi silpnybių“. Justas Juozapaitis. Šaltinis: vz.lt

Tai puikus pavyzdys, pasakantis, kad vartotojai jau persisotinę reklamos ir ji jų nebedomina. Jie randa kitų būdų kaip praleisti laiką skirtą reklamai. Tad ko gi reikia, kad reklama pritrauktų auditorijos dėmesį?

Kaip teigia Stephanas Vogelis, „Ogilvy & Mather Germany“ vyriausiasis kūrybos vadovas, –

„Nieko nėra efektyvesnio už kūrybišką reklamą. Kūrybiška reklama yra labiau įsimintina, trunka ilgiau, išleidžiama mažiau reklamai žiniasklaidoje“. Stephanas Vogelis. Šaltinis: hbr.org

Norint kūrybiškai sukurti reklamą būtina atkreipti dėmesį į šiuos elementus:

  • Originalumas – reklama turi būti savotiška, nepanaši į kitas, turi būti ieškoma drąsių kūrybinių sprendimų. Svarbu turėti ir viziją kam ji bus skirta – taip bus lengviau sudominti auditoriją.
  • Reklamos antraštė – labai svarbu teisingai suformuoti perduodamą reklamos mintį, ką norime parduoti, reklamuoti ir pasakyti auditorijai. Antraštė negali klaidinti ar prieštarauti pati sau, negali būti ir per ilga. Antraštė yra pirmas dalykas kurią pastebime, tad jeigu ji nesudomins – reklamą galime laikyti nepavykusia.
  • Vizualas-gerai apgalvotas vizualas, atspindintis antraštę yra garantas, kad jūsų reklama bus interpretuota teisingai ir turės pasisekimą. Svarbu suderinti spalvas, atspalvius, naudojamus elementus ir sukurti vieną bendrą reklamos visumą.

Sujungus visus šiuos elementus vis dar galime sukurti įdomią ir akį traukiančią reklamą. Vizualinis turinys gali sukurti didelį poveikį ir iššaukti teigiamą auditorijos įsitraukimą. Tad labai svarbu apgalvoti visus elementus nuo idėjos, spalvos ir antraštės kuriamoje vizualinėje reklamoje.

Tekstas parengtas pagal:

  1. https://ppcprotect.com/ 
  2. https://venngage.com/
  3. https://www.pexels.com/ 

 

Autorius
Vismantė Žemaitytė
Žiūrėti visas naujienas
Palikti komentarą

Autorius Vismantė Žemaitytė
KOMUNIKACIJA kitaip

Instagram

Instagram has returned empty data. Please authorize your Instagram account in the plugin settings .

Inverted widget

Turn on the „Inverted background“ option for any widget, to get an alternative styling like this.

Accent widget

Turn on the „Accent background“ option for any widget, to get an alternative styling like this.

Elena Baranauskaite

Advertisement

Small ads

Flickr

  • Coco
  • Orchid
  • Anne Robbins (Kuratorin der Austellung "Paris 1874 Inventer l'Impressionnisme" Musée d'Orsay, Paris)
  • Label
  • Outside
  • Balcony
  • Julien Quentin (piano) & Yamen Saadi (violon) playing Gabriel Fauré
  • Anne Robbins (Kuratorin der Austellung "Paris 1874 Inventer l'Impressionnisme" Musée d'Orsay, Paris)
  • Bird of Paradise

ThemeForest