• Pamiršai slaptažodį?

Truputį kitokia komunikacija arba kaip kitaip patraukti dėmesį

Truputį kitaip Aut. Valentinas Rodis

Šiais laikais, kai pasaulis skuba beprotišku greičiu, originalumui ne visada ir lieka laiko. Tai, ką tu sugalvojai, šiandien tai yra brangu, o ryt jau gali būti senamadiška. Kaip rašė Jacques Pesce 1824 m.: „Visa, kas nauja – tai seniai pamiršta sena.“ O šiais laikas gal jau netgi ir pigu?

Panaršę internete lengvai surasime visai neblogų pavyzdžių kaip kažkas prikelia senas idėjas naujam gyvenimui ir tikrai nebrangiai.

Vilniaus miesto savivaldybė 2021 balandžio mėnesį kvietė vilniečius skiepytis ir stotis į virtualią eilę, ne kažkaip įmantriai surengusi daugybės išlaidų bei laiko pareikalavusią kampaniją, o tiesiog paprastai, savo languose įžiebusi 55+, kviesdama visus vyresnius nei 55 metai piliečius pasinaudoti savo galimybe gauti bilietą į ramesnį gyvenimą. Gal kažkam atrodė nuvalkiota, bet kitiems tai pasirodė kaip tas išganingas dzin dzin atėjo tavo eilė nėra ko laukt, kaip Joninių laužas kviečiantis į šventę. Paprastas, jau kažkada visiems seniai pabodęs, ir jau pamirštas būdas žaisti su šviesa – paprasta, genialu, bet truputį kitaip, o ir išlaidauti daug nereikia.

Kita nuostabi senai nauja SĮ „Susisiekimo paslaugos“ komunikacija vilniečiams prieš pat Kalėdas buvo choro „ARTyn“ pasirodymas troleibuse. Šia paprasta komunikacija buvo nušauti keli zuikiai vienu metu. Puiki reklama, nuostabus šventinis sveikinimas miestiečiams švenčių proga bei pristatytas naujausias pirkinys – troleibusas traukinys.
Idėja sena, visų pamiršta, niekas juk jau gyvomis dainomis nekviečia naudotis savo paslaugomis.
„Džiaugiamės, kad šiemet muzika į viešąjį transportą prieš Kalėdas grįžta, turime galimybę ją dovanoti ir taip su artėjančiomis šventėmis pasveikinti viešuoju transportu po Vilnių judančius miestiečius bei svečius“, – sako SĮ „Susisiekimo paslaugos“ viešojo transporto organizavimo skyriaus vadovė Loreta Levulytė-Staškevičienė. Truputį kitaip, nes gyvai. Taip kaip anksčiau žmones kviesdavo į šventes – su gyva daina.

Truputį kitaip Aut. Valentinas Rodis

Vilniaus miesto savivaldybė kartu su Laisvės partija gegužės 17 d. paminėjo Tarptautinę dieną prieš homofobiją, manau dažnas miesto svečias ir gyventojas pamatė kaip Vilniaus rotušė pasipuošė Lietuvos lesbiečių, gėjų, biseksualų ir transseksualių žmonių (toliau LGBT) vėliavos spalvomis ir šalia aikštėje atsirado vaivorykštės spalvų suoliukas. Pats komunikacijos principas buvo labai paprastas, tiesiog nušviesti vieną iš miesto simbolių LGBT spalvomis ir nudažyti suoliuką.  O šūkis atspindėjo paprastą, visiems gerai žinomą, bet pamirštą frazę – TU esi Tu. Meilės nereikia gėdytis.
Kaip teigia frakcijos atstovas Tomas Vytautas Raskevičius, tokia draugystės, dialogo ir atvirumo idėja gimė kaip taiki simbolinė atsvara.

Pasakysite didelės įmonės turi didelius pastatus, dideles komandas ir  paprasta jiems tai padaryti. Pažiūrėkime, ką genialaus bei paprasto, bet truputį kitaip gali padaryti mūsų Lietuvos nedideli verslai.

Visiems puikiai pažįstama GERA DOVANA jau kelintus metus  iš eilės padeda pildyti nuostabaus lenktynininko Arūno Gelažninko svajonę, remia jį Dakaro lenktynėse. Atrodo, ką tu ten tokio nuostabaus pasiūlysi, kai viskas aplinkui mirga marga nuo reklamų –  juk lenktynių sportas vienas spalvingiausių ir tu ten tiesiog paskęsi. Sprendimas labai paprastas ir genialus  – uždėk savo logotipą ant kepurės snapelio apačios ir visų gyvų transliacijų metu visi žiūrovai matys tavo komunikaciją. Nekalbu jau apie tai jog šias lenktynes ir interviu parodys visos Lietuvos televizijos geriausiu ir žiūrimiausiu laiku. Viskas taip pat kaip pas kitus? Nuobodus reklamos rekvizitas? Ne visai, nes truputį kitaip.

Kitą pavyzdį truputį kitokio komunikavimo galime paimti ir kitos komandos dalyvaujančios Dakaro lenktynėse komunikacijos sprendimą.

Vaidotui Žalai, Lietuvos ralio lenktynėse pagarsėjusiam nuostabiam lenktynininkui, su jo išskirtiniu bruožu spausti iki galo ir dažnai pasivažinėti ant 2 ratų, kažkam iš  aistruolių pajuokavus dugną panaudoti kaip reklamos plotą, gimė puiki idėja, kuri po pusmečio puikiai įgyvendinama – rėmėjo reklama puikuojasi ant automobilio dugno ir veža jį į pergales. Kur vieni žiūri siaurai, kiti mato galimybę truputį kitokiai komunikacijai.

Nebijokite komunikuoti truputį kitaip ir, kai atrodo jog viskas jau yra sugalvota ir padaryta, nenusiminkite.  Tiesiog nupūskite dulkes nuo senų idėjų bei prikelkite jas naujam gyvenimui, bet padarykite tai tik truputį kitaip.

 

Tekstas parengtas pagal:

https://judu.lt

https://madeinvilnius.lt

 Vilniaus miesto savivaldybė | Facebook

Autorius
Valentinas Rodis
Žiūrėti visas naujienas
Palikti komentarą

Autorius Valentinas Rodis
KOMUNIKACIJA kitaip

Instagram

Instagram has returned empty data. Please authorize your Instagram account in the plugin settings .

Inverted widget

Turn on the „Inverted background“ option for any widget, to get an alternative styling like this.

Accent widget

Turn on the „Accent background“ option for any widget, to get an alternative styling like this.

Elena Baranauskaite

Advertisement

Small ads

Flickr

  • noisy paradise
  • Nénuphar
  • Cuban coffee
  • Lincoln passage
  • Library
  • Eatery
  • Mensch
  • Public pier
  • Public pier

ThemeForest