• Pamiršai slaptažodį?

Verslo aktualijos – kaip kalbėti taip, kad būti išgirstam?

Įmonės santykių su klientais užmezgimas ir palaikymas yra labai svarbus veiksnys, lemiantis tolimesnio verslo sėkmę. Siekiant sukurti ir išlaikyti santykius reikia sugebėti įgyti partnerio pasitikėjimą, o tai yra nuolatinis darbo procesas. Tai pat yra svarbu neatsilikti, ir net pralenkti konkurentus. Šių dienų didelio konkurencingumo sąlygomis, yra svarbu tinkamai pasirinkti ir naudoti tinkamas komunikacijos priemones, nes jos yra be galo svarbios prekių ženklo patirties kūrime (Rašimaitė, 2020). Siekiant parodyti įmonės partneriams visą turimą patirtį bei galimybes, dažnai, klasikiniai darbo įrankiai nesuteikia trokštamo rezultato. Šalti skambučiai yra ignoruojami o elektroniniai laiškai su įmonės prezentacija neretai atsiduria „šlamšto“ aplankale. Tai ką įmonėms daryti, kad būtų išgirstos ir išklausytos? Atrodo, kad įmonė UAB „Lucidus techno“ turi atsakymą.

„Lucidus techno“ prekinis ženklas atsirado Latvijoje, tai komanda turinti daugiau nei 10 metų patirtį apšvietimo įrangos, elektros instaliacijos ir baldų prekybos bei projektų valdymo srityse Latvijoje ir užsienyje.  2017 metais įmonė nuspendė plėstis į Lietuvos bei Estijos rinkas, įkuriant vietines įmones bei suteikiant joms bendrą pavadinimą „Lucidus techno“. Įmonė užsiima visų rūšių apšvietimo ir baldų dizaino projektavimu, šių prekių platinimu, didmenine ir tarpininkavimo veikla. Organizacijoje užtikrinamas nuolatinis bendradarbiavimas su reikliausiais klientais, o darbo rezultatus apibūdina maksimali kokybė ir ilgaamžiškumas. Kadangi įmonė nėra orientuota į vartotojų segmentą, o fokusuojasi į verslą, tai leidžia protingiau ir efektyviau valdyti komunikacijos bei reklamos kaštus.

Kartą per metus Lucidus organizuoja pusės dienos forumą, kuriame architektai, dizaineriai ir elektros inžinieriai iš Latvijos, Lietuvos ir Estijos tiesiogiai susitinka su įvairių gamintojų bei prekių ženklų atstovų inžinieriais ir (arba) pardavimų ar techninės pagalbos darbuotojais. Tokiu būdu, „Lucidus techno“ parodo savo orientaciją į tikslą, kokybę bei žinių ugdymą. Dalyvaujantys įgauna naujų žinių bei įgūdžių reikalingų jų darbo srityje bei yra susipažindinami su rinkos naujienomis. Tradiciškai „LUCIDUS TRAININGDAY“, taip vadinamas šis renginys, vyksta kiekvieną vasarį. Šių metų renginys vyks vasario 24 dieną.

Prieš globalinį karantiną, šis renginys vyko gyvai Latvijos Rygos mieste, kur visi dalyviai buvo kviečiami visą dieną trūkstančiam seminarui. Tačiau šiais, kaip ir praeitais metais dėl COVID-19 apribojimų ir dėl visų dalyvių saugumo „LUCIDUS TRAININGDAY“ vyks internetu. Dabar – kai įmonė, jos partneriai ir pranešėjai neturi galimybės susitikti visi kartu gyvai, „Lucidus techno“ atveža lektorius tiesiai į partnerių namus ir biurus. Renginys vyks profesionalioje TV studijoje ir bus transliuojamas tiesiogiai, ZOOM vaizdo konferencijų platforma.

Įmonė „Lucidus techno“, visų pirma orientuojasi į savo klientus bei partnerius, todėl norėdama sukurti vertę išprususiems šiuolaikiniams vartotojams turi gerai žinoti bei suprasti savo klientus, dėl to kiekvienais metais ruošiantis „LUCIDUS TRAININGDAY“ renginius yra tiksliai atrenkamos temos ir svečiai, taip, kad kartu nedalyvautų tiesioginiai konkurentai. Paprastai, yra planuojama iki 4 pranešėjų per treniruočių dieną, kurių temos ir patys pristatymai yra „karščios“ ir įdomios klausytojams. Apytikslis kiekvieno pristatymo laikas – 1 valanda. Po kiekvieno iš pristatymo pabaigos, yra skiriamas laikas klausimų ir atsakymų daliai, interaktyvumui užtikrinti ir siekiant kad klausytojams neliktų neatsakytų klausimų.

Tikslinė renginio auditorija – esami ir potencialūs „Lucidus techno“ partneriai. Organizatorių yra išlaikomas asmeninis požiūris, todėl kiekvienas dalyvis kviečiamas individualiai. Į renginį galima patekti tik gavus pakvietimą ir iš anksto atlikus registraciją. Šiais metais, tikimasi sulaukti apie 100 dalyvių. Praėjusiais metais „LUCIDUS TRAININGDAY, 2021 m.“  dalyvavo 80 projektuotojų ir architektų – 43 iš Latvijos, 21 iš Lietuvos ir 16 iš Estijos. Bendrai seminare dalyvavo 102 dalyviai, įskaitant komisijos narius, Lucidus komandą, pranešėjus su jų rėmėjais.

Organizatoriai ruošia staigmenas – speciali dovanų dėžutė užsiregistravusiems dalyviams, kuri bus siunčiama kurjerių pagalba. Dėžutės viduje „LUCIDUS TRAININGDAY“ dalyviai ras renginio darbotvarkę, gamintojų katalogus, prekių pavyzdžius ir nedideles dovanėles. Remiantys šių dienų versle esančia dovanų politikos tendenciją, pasirinktos dovanėlės yra orientuotos ne į finansinę naudą, o į santykių tarp įmonių skatinimą. Dovanos nėra skirtos paveikti priimamus sprendimus, jomis nėra siekiama įgyti dalyvių palankumo ar išskirtinio vertinimo su darbine veikla susijusiose srityse.

Renginių rinkodara yra gan svarbus aspektas norint išlaikyti esamus klientus bei ir pritraukti naujus, nes ji yra glaudžiai susijusi su pardavimais. Dėl to, renginio organizavimas, kaip ir renginio tikslas, turi būti suplanuoti iki smulkmenų, kad galima būtų tinkamai parinkti priemones naudojamas tikintis didesnės paklausos (Šavliukevič ir Raišutienė, 2020). Kaip matome, turint gerus komunikacijos specialistus ir naudojant tinkamas ir nenuvalkiotas strategijas atsiranda galimybė ne tik išsiskirti iš konkurentų bet ir būti išgirstam, tuo pačiu sukuriant papildomą vertę partneriams, kuo pasėkoje yra kuriami glaudesni ir tvirtesni tarpusavio santykiai. Renginių organizavimas yra efektyvus būdas valdyti ir didinti žinomumą apie įmonę ir jos galimybes bei rezultatus, taip pat, tai tinkamas įrankis didinti vartotojų poreikių supratimą.

 

Naudota literatūra:

Rašimaitė A. (2020). Integruotos marketingo komunikacijos formavimas vartotojų lojalumo didinimui. Prieiga per internetą: https://vb.vgtu.lt/object/elaba:49078074/

Šavliukevič A., Raišutienė J. (2020). „Expo vakarai“ renginių rinkodaros aspektai. Akademinio jaunimo siekiai: ekonomikos, vadybos, teisės ir technologijų įžvalgos 2020. Prieiga per internetą: https://www.ltvk.lt/file/repository/Conference_book.pdf

Autorius
Eduard Aleksejev
Žiūrėti visas naujienas
Palikti komentarą

Autorius Eduard Aleksejev
KOMUNIKACIJA kitaip

Instagram

Instagram has returned empty data. Please authorize your Instagram account in the plugin settings .

Inverted widget

Turn on the „Inverted background“ option for any widget, to get an alternative styling like this.

Accent widget

Turn on the „Accent background“ option for any widget, to get an alternative styling like this.

Elena Baranauskaite

Advertisement

Small ads

Flickr

  • Maya d'Odessa (take one)
  • Herr Krähenfüßen
  • Sarah
  • Matty
  • on rear
  • Traffic lights
  • WoMo
  • Presentation
  • endless

ThemeForest