Bendravimas pastaraisiais metais sparčiai keitėsi. Žmonės buvo priversti iškeisti tiesioginį bendravimą į virtualų: darbas ir mokslai iš namų, santykiai per atstumą, konferencijos per...
Skaityti daugiauBendravimas pastaraisiais metais sparčiai keitėsi. Žmonės buvo priversti iškeisti tiesioginį bendravimą į virtualų: darbas ir mokslai iš namų, santykiai per atstumą, konferencijos per...
Skaityti daugiauMedijos – komunikacijos priemonės, kurios tapo mūsų kasdieninio gyvenimo kraštovaizdžiu[1]… Juo vieni žavisi, netgi perkelia ten savo realybę, kiti naudojasi profesiniais ar verslo tikslais, pramogai, treti – bando suprasti medijų...
Šiais laikais vis labiau pabrėžiama aptarnavimo kokybė, kurią kiekvienas įsivaizduoja kitaip, tačiau yra pagrindinės taisyklės, kuriomis remiantis galima laimėti ne vieno kliento lojalumą. Perteklinės pasiūlos amžiuje klientas gali įsigyti tą...