Bendravimas pastaraisiais metais sparčiai keitėsi. Žmonės buvo priversti iškeisti tiesioginį bendravimą į virtualų: darbas ir mokslai iš namų, santykiai per atstumą, konferencijos per išmaniuosius įrenginius. Tačiau kaip žinoti, kaip reikia...
Medijos – komunikacijos priemonės, kurios tapo mūsų kasdieninio gyvenimo kraštovaizdžiu[1]… Juo vieni žavisi, netgi perkelia ten savo realybę, kiti naudojasi profesiniais ar verslo tikslais, pramogai, treti – bando suprasti medijų...
Šiuolaikinis pasaulis nesustoja nei sekundei. Visi skuba, lekia, reikalauja vis daugiau dėmesio bei paslaugų. Kiekvienas mūsų stengiasi tas paslaugas ar produktus gauti kuo kokybiškesnius. Tas, be abejo, liečia sveikatą bei mediciną...
Laikais, kai visi skubame, bėgame, darome kelis darbus vienu metu, o dar apie keturis galvojame į priekį. Ar visada spėjame pasidomėti, ką veikia mūsų vaikai? Apie ką jie galvoja? Kas juos neramina? Nesusimąstome apie tai, su kuo jie bendrauja...
Šiais laikais vis labiau pabrėžiama aptarnavimo kokybė, kurią kiekvienas įsivaizduoja kitaip, tačiau yra pagrindinės taisyklės, kuriomis remiantis galima laimėti ne vieno kliento lojalumą. Perteklinės pasiūlos amžiuje klientas gali įsigyti tą...
Maistas visada buvo vertinamas kaip būtinybė, poreikis išgyventi kasdieniame gyvenime. Maisto pramonė pakilo ir pradėjo populiarėti XX amžiuje. Atsirado naujas susidomėjimas ir susižavėjimas įvairiomis virtuvėmis, maisto žurnalais, kulinarijos...