• Pamiršai slaptažodį?

Didžiausios 2018 metų „Instagram“ naujovės

Nuotr. aurelycerise

Kaip ir Lietuvoje, taip ir visame pasaulyje, jau keletą metų iš eilės pastebima tendencija,  jog auga žmonių dalis, kurie negali įsivaizduoti savo dienos be  socialinių tinklų ar kitų medijų. Kasdien apie 2.5 mlrd. gyventojų prisijungia, bendrauja ir naudojasi socialiniais tinklais, o per kelerius paskutinius metus socialinių medijų rinkodara smarkiai išaugo. Dėl tokio spartaus platformų vystymosi būtina kurti taktikas, išlaikyti žmonių susidomėjimą, pasiekti tikslines auditorijas, jas įtraukti ir prisitaikyti prie greitai besikeičiančių tendencijų. Taigi, kyla klausimas, o kokios šiuo metu yra socialinių tinklų ar kitų medijų naujovės, tendencijos ir kokios naujos galimybės ir iššūkiai laukia ateityje?

2018 m. socialiniuose tinkluose buvo galima pastebėti daugybę naujovių ir pasikeitimų. Jos buvo vertinamos vartotojų, pastebėta tiek teigiamų, tiek neigiamų istorijų, susijusių su jų naudojimu. Tačiau, vienas konkretesnių pavyzdžių yra socialinis tinklas „Instagram“. Tai viena iš  didžiausių reguliarių naudotojų augimą turinti  platforma, kuri pasiekė ir šiuo metu turi daugiau negu  1 mlrd.  aktyvių vartotojų.

Nuotr. statista.com

Nepaisant didelio susidomėjimo šia internetine programa, vis dar yra mąstančių, kad „Instagram“ yra  tik nedidelė nuotraukų bendrinimo programa su įvairiais efektais.  Tačiau ši platforma  smarkiai išsiplėtė ir  šiuo metu yra:

  • socialinės žiniasklaidos platforma
  • pardavimo kanalas
  • turinio centras

Vien per pastaruosius 2018 metus „Instagram“ platformoje atsirado nemažai įvairiausių tendencijų, kurios paįvairino ar net palengvino programos naudojimą.

#1 APSIPIRKIMAI INSTAGRAM PLATFORMOJE

2018m. kovo mėnesį, buvo įdiegta „Instagram“ užsakomųjų pranešimų funkcija, kuri pasiekė net 46 skirtingų šalių įmones, kurios dabar gali žymėti  bendrovėje parduodamas prekes savo „Instagram“ įrašuose, taip visiškai palengvindami ir pagreitindami savo klientų pirkimo kelionę.

Nuotr. Eglė Kęsminaitė

Vartotojams norintiems daugiau sužinoti apie parduodamą produktą užtenka  spustelėti  mygtuką „peržiūrėti produktus“,  tai padarius galima sužinoti pirkinių kainas, aprašymą,  rasti papildomų nuotraukų  ir „pirkti dabar“ mygtuką. Vien paspaudęs mygtuką, vartotojas turės galimybę apžiūrėti produktą originaliame įmonės puslapyje ir rasti platesnį parduodamų prekių pasirinkimą.

Vis daugiau įmonių naudojasi „Instagram“ prekybos funkcija, siekiant susisiekti su klientais, pritraukti jų dėmesį. Šia tendencija gali naudotis tiek mažesnės , tiek didesnės įmonės, pradedant nuo rūbų, papuošalų ar kosmetikos. Šiuo metu šia funkcija naudojasi ir vieni didesnių prekės ženklų, kaip IKEA, ADIDAS,GUCCI ir pan.

#2 API (Aplikacijų programavimo sąsaja) PAKEITIMAI

Siekiant apsaugoti vartotojus, jų duomenis bei  jų privatumą „Facebook“ ir „Instagram“ padarė kelis svarbius savo API pakeitimus, į kuriuos buvo įtrauktos beveik  visos veikiančios įmonės naudojančios instagram‘o paskyrą. Be to, buvo sudaryta galimybe padaryti vartotojų  profilį privatų, kurio turinį gali matyti tik tam tikra žmonių grupė, taip sumažinant duomenų nutekinimo riziką ar autorinių teisių pažeidimus.

 #3 TIESIOGINĖS TRANSLIACIJOS

Tai yra dar viena tendencija, šiomis dienomis smarkiai populiarėjanti socialinėje žiniasklaidoje. „Live“ srauto parinktys  „Instagram“ platformai suteikia galimybę susisiekti su klientais realiu laiku ir pasiūlyti jiems unikalų  turinį. Žinant faktą,  kad  didžioji žmonių dalis laiko, praleisto internetinėje erdvėje yra skiria vaizdų ir vaizdo įrašų peržiūroms, būtina  tinkamai pasirinkt įdomų  komunikavimo turinį ir dalintis juo su vartotojais. Pavyzdžiui, galima rodyti įvairiausius renginius, kuriose ne visi žmones turėjo galimybę sudalyvauti, interviu, tiesioginiai internetiniai seminarai padedantys šviesti ir pritraukti auditoriją.

Taip pat per 2018 metus „Instagram“ platforma pridėjo daug naujų kūrybinių, nedidelių įrankių „Instagram“ istorijoms, naujiems vaizdo kanalams, prekybos įrankiams, pvz:

Nuotr. Later.com
  • Pridėti GIF(grafinių vaizdų formatas) į „Instagram“ istorijas (2018 m. Sausio mėn.)
  • Nauji šriftai ir  režimas „Instagram“ istorijose (2018 m. Vasario mėn.)
  • „Instagram“ algoritmo atnaujinimai (2018 m. Kovo mėn.)
  • Naujas fokusavimo režimas Instagram istorijose (2018 m. Balandis)
  • „IGTV“: „Ultimate Guide to Instagram“ nauja vaizdo įrašų platforma
    Pridėti muziką į Instagram istorijas (2018 m. Birželio mėn.)
  • Ir t.t.

Kas  laukia toliau? Kokios naujovės planuojamos įgyvendinti per 2019 metus? Vis daugiau prekių ženklų suvokia, kad Instagram gali atverti galimybes nuotykiams, kurti turtingesnes patirtis vartotojams ir tapti kasdienio gyvenimo dalimi. „Instagram“ platforma siekia pridėti naujų įrankių, pagerinančių vartotojų abipusį bendravimą, taip pat siekia autentiškumo.Tačiau didžiausias dėmesys bus skiriamas  savarankiškos vaizdo programos“ IGTV“ plėtojimui, kuri šiuo metu nėra labai populiari, vartotojai jos dar neįsisavino. Kalbėdama apie ateities planus 2019 metais Elise Darma teigė : „Instagramas imsis didesnių veiksmų plėtojant „IGTV“, tai siekdami tapti sekančiu „YouTube“ kanalu“.  Iš to galima daryti prielaidą, kad sustoti tobulėti bei stebinti vartotojus naujienomis socialiniai tiknklai artimiausiu metu nė neplanuoja. 

 

Tekstas buvo rengiamas remiantis  informacija iš statista.com , taip pat  later.com puslapio informacija.

Autorius
Eglė Kęsminaitė
Žiūrėti visas naujienas
Palikti komentarą

Autorius Eglė Kęsminaitė
KOMUNIKACIJA kitaip

Instagram

Instagram has returned empty data. Please authorize your Instagram account in the plugin settings .

Inverted widget

Turn on the „Inverted background“ option for any widget, to get an alternative styling like this.

Accent widget

Turn on the „Accent background“ option for any widget, to get an alternative styling like this.

Elena Baranauskaite

Advertisement

Small ads

Flickr

  • way of life
  • les épices
  • guenilles
  • aretha
  • Intérieur
  • Elle et lui
  • bouquet garni
  • Smile Selma au pectoral
  • bouquet au poisson

ThemeForest