• Pamiršai slaptažodį?

Nuomonės lyderiai – efektyviausia komunikacija marketinge šiomis dienomis?

Socialiniai tinklai. Aut. Ieva Simanavičienė

Socialiniai tinklai šiomis dienomis mirga nuo nuomonės lyderių – „influencerių“. Nors ši sąvoka nėra nauja, taip plačiai anksčiau vartojama nebuvo, o šiandien nuomonės formuotojai išaugo į atskirą rinkodaros šaką ir išgyvena savo „aukso amžių“. Socialiniuose tinkluose apstu įvairių prekių ir paslaugų, kurias nuomonės lyderiai ragina išbandyti.

Nuomonės lyderiai – „tai žmonės, socialinėse medijose turintys didelį kiekį sekėjų, dideles auditorijas ir darantys įtaką tų auditorijų tam tikroms nuomonėms, pasirinkimams, vertinimams. Jie yra kaip pavyzdžiai, nuomonių lyderiai, kuriais jų sekėjai daugiau ar mažiau yra linkę sekti.“ – portalui rinkosaikste.lt teigia Vilniaus universiteto (VU) Komunikacijos fakulteto Skaitmeninių medijų laboratorijos vedėjas doc. dr. Andrius Šuminas.

Taigi, šie žmonės rinkdami šimtatūkstantines sekėjų gretas diktuoja madas, vartojimo įpročius. Todėl vis daugiau produktų bei paslaugų įmonių renkasi nuomonės formuotojus kaip savo marketingo strategiją. Vieni orientuoti į sveiką gyvenimo būdą ar maistą, kiti į kosmetiką ar sporto prekes, treti madą ar vaikų prekes ir priklausomai nuo to, ką „influenceriai“ komunikuoja savo socialiniuose tinkluose, tokia auditorija dažniausiai pas juos ir renkasi. Į tai atsižvelgdami marketingo atstovai renkasi, į kokią auditoriją orientuoti jų klientai ir kuris nuomonės formuotojas tikslingiausiai išreklamuotų jų parduodamą produktą ar paslaugą.

Pasak portalo influencermarketinghub.com, nors pandemijos apimtame pasaulyje kilo susirūpinimas, kad nuomonės formuotojų rinkodara gali sumažėti, tačiau įvyko atvirkščiai – ji didėjo. Daug įmonių persikėlė į internetinę erdvę, o jų marketingas persikėlė į „influencerių“ socialinius tinklus. Pastebėjus tendenciją, jog nuomonės formuotojų rinkodara ženkliai plečiasi ir akivaizdžiai prisideda prie puikių pardavimų rezultatų – pradėjo kurtis vis daugiau specializuotų nuomonės lyderių marketingo agentūrų tiek Lietuvoje, tiek visame pasaulyje. Patiems prekės ženklams kartais sunku susigaudyti tokioje didelėje nuomonės lyderių pasiūloje, todėl vis dažniau tenka kreiptis į specializuotas marketingo agentūras, kurios padės išsirinkti tinkamiausią marketingo strategiją Šių agentūrų tikslas – nustatyti jūsų nišoje esančius nuomonės formuotojus ir įtikinti juos dirbti jums, reklamuojant jūsų prekės ženklą. „Influencerio rinkodara ir toliau yra veiksmingas rinkodaros metodas. Dauguma prekinių ženklų, kurie išbando influencerių rinkodarą, yra patenkinti rezultatais. Stulbinantys 90 % mūsų influencerių rinkodaros tyrimo respondentų nurodė manantys, kad influencerių rinkodara yra veiksminga.“ – teigia portalas influencermarketinghub.com.

Social media. Aut. Ieva Simanavičienė

Vis daugiau prekės ženklų atstovų renkasi ilgalaikę draugystę – bendradarbiavimą su pasirinktais nuomonės formuotojais, kuria ištisas kampanijas, renkasi ne tik pavienes reklamas. Ilgalaikiškumas prideda pasitikėjimo vartotojui, kadangi šiomis dienomis socialiniai tinklai pilni reklamos ir pasiūlos, kas gali trikdyti vartotoją, sukelti pasimetimą renkantis tinkamą jam produktą. Vystant ilgalaikį bendradarbiavimą su nuomonės formuotojais, o auditorijai matant, kad pats nuomonės formuotojas ilgą laiką naudoja tam tikrą prekės ženklą kuria pasitikėjimą ir norą išbandyti reklamuojamą prekę ar paslaugą. Nuomonės formuotojų marketingas siūlo didesnį matomumą ir pasiekiamumą skirtingoms auditorijoms, kas ne taip efektyvu kitais komunikacijos kanalais. Pritaikius tinkamą marketingo strategiją ir jos valdymą, nuomonės formuotojai prekės ženklui gali pritraukti daug naujų potencialių klientų dėmesį bei pakelti reitingus.


„Autentiškumas, ilgalaikis santykis ir tinkamas pasirengimas – trys esminiai elementai, vyraujantys influencerių marketingo pasaulyje šiandien. Ateityje jų reikšmė tik dar labiau augs, todėl tiek nuomonės formuotojams, tiek prekių ženklams verta atkreipti dėmesį į naujausias tendencijas ir atsižvelgti kaskart prieš pradedant planuoti savo būsimas kampanijas. Tik stebėdami situaciją aplink jausitės užtikrinti, jog judate tinkama kryptimi ir galėsite tikėtis geriausių rezultatų.“ – sako Jovita Chlibikaitė, Influenceriai.lt jaunesnioji projektų vadovė.


Po tokių 2020-ųjų ir 2021-ųjų metų, kai prekės ženklai stengėsi atnaujinti ir pritaikyti savo marketingo strategijas prie pandemijos sukaustyto pasaulio tam, kad sudomintų vartotojus, kurie buvo priversti daugiau laiko praleisti namuose prie išmaniųjų įrenginių, 2022-ieji prognozuojama, bus dar rezultatyvesni.

 

Tekstas parengtas pagal :

www.rinkosaikste.lt
www.influenceriai.lt
www.influencermarketinghub.com

Autorius
Ieva Simanaviciene
Žiūrėti visas naujienas
Palikti komentarą

Autorius Ieva Simanaviciene
KOMUNIKACIJA kitaip

Instagram

Instagram has returned empty data. Please authorize your Instagram account in the plugin settings .

Inverted widget

Turn on the „Inverted background“ option for any widget, to get an alternative styling like this.

Accent widget

Turn on the „Accent background“ option for any widget, to get an alternative styling like this.

Elena Baranauskaite

Advertisement

Small ads

Flickr

  • Les libraires au balai-brosse (take 2)
  • Les libraires au balai-brosse (take 2)
  • Immobile
  • Kapush Tabüla
  • Maya d'Odessa (take one)
  • Herr Krähenfüßen
  • Sarah
  • Matty
  • on rear

ThemeForest