• Pamiršai slaptažodį?

Kas madinga „Instagrame“ 2020 metais?

pinterest nuotr. Pora parodijuojanti filtrų galią.

Mada yra neatsiejama kiekvieno – tiek Lietuvos, tiek užsienio gyventojų gyvenimo dalis. Vieni vaikosi prabangių, žymiausių dizainerių sukurtų drabužių mados, tuo tarpu kiti stengiasi neatsilikti ir pasirenka plaukti išmaniosios mados srove, naudojant vieną populiariausių socialinių tinklų „Instagram“, kuriame drąsiai galima išreikšti kiekvieną stiliaus detalę, rinkti savo esamo, ar būsimo verslo klientų skaičių. Tad kyla klausimas, kokios gi yra naujosios socialinio tinklo „Instagram“ platformos tendencijos, bei kuo ir kodėl yra svarbu jas naudoti?

TENDENCIJA – TAI, KAS TIKRA

nixmarketing nuotr.

2020 metais socialinio tinklo „Instagram“ tendencija iš tiesų yra neįprasta – viskas yra tikra, kadangi šios platformos turinys yra su itin mažai koreguotomis nuotraukomis. „Instagram“ kultūra skatina vis daugiau „influencerių“ atsisakyti grubaus nuotraukų koregavimo ir pateikti savo gyvenimą tokį, koks jis yra. Kitaip tariant, Instagram komunikacijoje vyraus tik natūralumas. Valio tariame jam! O kuo tai padės komunikuojant? Būtent taip bus galima parodyti atvirą bei tikrą savo verslo pusę. Reikia nepamiršti, jog klientai nori matyti ne tik verslą, bet ir žmogų, slypintį už logotipo. Taip sukursite daug stipresnį ryšį su auditorija ir būsite artimesni pirkėjui. Jūsų Instagram profilis turėtų paversti lankytojus sekėjais, todėl nepamirškite pasakoti ir savo istoriją.

TENDENCIJA – BENDRUOMENĖS ĮTRAUKIMAS/KŪRIMAS

Taip pat pabrėžiama, kad laukia labai įdomūs ir kūrybiški metai. Neveltui žymūs žmonės šiais metais linki nebijoti eksperimentuoti ir atrasti, kokios komunikacijos priemonės veikia būtent Jūsų būsimam, ar esamam prekės ženklui. Siūloma pasinaudoti Attaché Stories komandos patarimais ir nepamiršti išlikti autentiškais. 2020 metai „Instagramui“ – bendruomenės kūrimo metai. Šiuolaikinės technologijos skatina atsiriboti nuo bendravimo kitose erdvėse nei socialiniai tinklai, todėl mums vis labiau ir labiau pradeda trūkti žmogiškojo ryšio. Vien kokybiško turinio „Instagrame“ nebeužteks, todėl bus kaip niekad svarbu išgirsti savo sekėjus, vesti su jais dialogą. Masinė komunikacija Instagram’e paprasčiausiai nebeveiks.

Jei ruošiatės pirkti nuomonės formuotojo reklamą – neskubėkite rinktis IG žvaigždžių. Kadangi yra pastebėta, jog „Instagram“ algoritmai yra palankiausi mikro-influenceriams (iki 25 tūkst. sekėjų) ir nano-influenceriams (iki 10 tūkst. sekėjų). Organinis įsitraukimas į jų įrašus yra net 7% didesnis. Dėl to, išnaudokite bendruomenės kūrimo tendenciją savo naudai ir pasirinkite tokį žmogų, kuris geriausiai atspindi jūsų kuriamo verslo misiją, viziją bei vertybes. Ne tik mažiau sumokėsite už reklamą, bet ir liksite patenkinti kokybiško kontakto užmezgimu su Jūsų tiksliniu vartotoju.

Taip pat pabrėžiama, kad laukia labai įdomūs ir kūrybiški metai. Neveltui žymūs žmonės šiais metais linki nebijoti eksperimentuoti ir atrasti, kokios komunikacijos priemonės veikia būtent Jūsų būsimam, ar esamam prekės ženklui. Siūloma pasinaudoti Attaché Stories komandos patarimais ir nepamiršti išlikti autentiškais.

TENDENCIJA – VAIZDO ĮRAŠAI

Instagram tendencijos 2020 metams – didesnis dėmesys stories, IGTV bei vaizdo įrašams. Bendraujant dažnai susiduriama su įsitikinimu, jog vaizdo įrašo kūrimas reikalauja sudėtingos technikos. Sugriausime šį mitą – net ir su nemokamai prieinamomis programėlėmis telefone galima sukurti kokybišką vaizdo įrašą. Siūloma pasukti galvas, kaip vaizdo įrašų kūrimas galėtų prisidėti prie Jūsų IG platformos turinio paįvairinimo. Geriausia, jei sekėjai, kurie šitaip gali tapti verslo klientais, juose išgirstų ir Jūsų balsa. Nebijokite sugadinti bendros paskyros estetikos, būkite išradingi ir drąsiai eksperimentuokite su vaizdo įrašų turiniu.


„2020-aisiais linkiu komunikacijoje drąsiai išnaudoti „Instagram“ stories platformą, nes kasdieniai vartotojai daugiausia laiko praleidžia būtent šioje skiltyje. Ar kada nors pagalvojai, kad gali naudoti ne tik interaktyvius „lipdukus“ su balsavimais ar jaustukais, bet įtraukti ir žaidimą, pasitelkdamas ekrano nuotraukas? Taip skatinamas tiesioginis bendravimas tarp vartotojo ir prekės ženklo, tad pirmyn, trauk telefoną, sugalvok interaktyvaus žaidimo taisykles ir pabandyk gauti pirmąjį screenshotą iš savo sekėjo instagrame.“  žodį taria – Violeta Ravdo


TENDENCIJA – ILGI ĮRAŠAI

Gabija Strelčiūnaitė nuotr.

Instagram buvo sukurtas kaip vizualaus turinio dalinimosi platforma, todėl socialiniame tinkle vyraudavo trumpesni įrašai, o visas dėmesys buvo skiriamas vizualams. Tokiu būdu buvo sudaromas estetiškai tvarkingos paskyros įspūdis, tačiau tai ne visada reiškia didesnį vartotojų įsitraukimą.

Nors vizualai ir užima didžiąją „Instagramo“ turinio dalį, tendencijos pasikeitė. Pasirodo, jog ilgesni įrašai sulaukia daug didesnio vartotojų įsitraukimo. Įdomu yra tai, jog 2016 vidutinis ženklų skaičius siekė tik 142. Tuo tarpu, spėjama, jog 2020 metais vienas IG įrašas vidutiniškai susidarys iš 405 ženklų (65-70 žodžių). Tai reiškia, jog lygiagrečiai nuotraukų kūrimui turėtume skirti laiko ir įrašų tekstams.

Ir kodėl gi reikia žinoti apie „Instagram“ atsiradusias naująsias madas? Ogi todėl, jog „Instagram“ yra viena sparčiausiai augančių socialinių tinklų platformų, kurioje gausu įvairiausio turinio, o prekės ženklų kiekis nesuskaičiuojamas.

 

Tekstas buvo rengiamas remiantis informacija iš bignow.lt ir attachestories.lt informacija.

Autorius
Gabija Strelčiūnaitė
Žiūrėti visas naujienas
Palikti komentarą

Autorius Gabija Strelčiūnaitė
KOMUNIKACIJA kitaip

Instagram

Instagram has returned empty data. Please authorize your Instagram account in the plugin settings .

Inverted widget

Turn on the „Inverted background“ option for any widget, to get an alternative styling like this.

Accent widget

Turn on the „Accent background“ option for any widget, to get an alternative styling like this.

Elena Baranauskaite

Advertisement

Small ads

Flickr

  • way of life
  • les épices
  • guenilles
  • aretha
  • Intérieur
  • Elle et lui
  • bouquet garni
  • Smile Selma au pectoral
  • bouquet au poisson

ThemeForest